Skip to main content

Al sinds maandag slecht kunnen bellen. En bereikbaar Haaksbergen. Hoe lang duurt dit nog? 

Hi @daniellejochems,

Dat is niet best, hopelijk kunnen we dit oplossen of op z’n minst achterhalen waar het probleem zit!

Ik heb gelijk even meegekeken en op de dekkingskaart hebben we geen werkzaamheden of onderhoud in Haaksbergen op het moment, dus het zou goed moeten werken. 

Ervaar je dit probleem overal of alleen op één locatie? Als je het overal hebt dan zou het ook aan de simkaart of telefoon kunnen liggen. Je kunt dit controleren door jouw simkaart in een andere telefoon te plaatsen en vice versa. Als jouw sim het dan goed doet in de andere en de ander sim in jouw telefoon niet goed, dan ligt het aan je telefoon. Anders kan het aan de simkaart liggen en dan kun je een nieuwe sim bestellen. 

Mocht dit geen resultaat opleveren dan raad ik aan om via de dekkingskaart een melding te maken van je problemen, zodat onze netwerkspecialisten kunnen nakijken waardoor de problemen ontstaan en wat eraan te doen is.

Als je nog andere vragen hebt dan horen we het graag van je!


Reageer