slecht bereik

  • 18 March 2020
  • 3 reacties
  • 502 keer bekeken

Sinds een aantal weken zijn zowel mijn dochter als ik heel slecht telefonisch bereikbaar thuis. We hebben beide een Sim only abonnement bij Ben. Als we al een gesprek kunnen voeren, wordt het in no-time afgebroken en soms krijg ik na een paar uur een SMS dat iemand me heeft gebeld. Heel vervelend, we zijn gewoon niet bereikbaar. Telefoon als een keer uitgezet. Wifi bellen staat aan. Niets lijkt te helpen.

Wat is er aan de hand?


3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi pchofland. Jeetje, dat is onhandig! Kun je deze stappen eens volgen? Heb je buitenshuis wel optimaal bereik?

Hallo, ik heb de stappen doorlopen maar er verandert niets. We hebben beide een Iphone. Hebben jullie andere oplossingen? Buitenshuis werkt bellen wel, maar binnen (met name nieuwbouw) springt de telefoon direct op voicemail en krijg je soms uren later pas een melding. Lijkt welsteeds erger te worden. Hebben we dus allebei

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @pchofland! Wij hebben niet meteen een oplossing maar wij bieden wel een mogelijkheid om dit door te geven bij de juiste afdeling. Ik adviseer je om het probleem via www.ben.nl/dekkingskaart door te geven. Hiermee komt het probleem terecht bij de technische dienst. Zij kunnen dit voor je uitzoeken en eventueel een optie bieden. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben, hoor ik het graag. 

Reageer