Beantwoord

verbinding hersteld ?

  • 9 April 2022
  • 4 reacties
  • 287 keer bekeken

Heb een samsung a52. Ben sim only 4 g.Soms op facebook krijg ik een melding .momenteel offline. En paar minuten later ..... verbinding hersteld.terwijl ik in huis zit op die wifi van ziggo.ik dacht' zal wel daaraan liggen.(overigens ben ik naar mijn idee nooit offline geweest)alles doet t.maar andere telefoon gehaald.a52 s. Nieuwere.... zit ik ergens zonder wifi van ziggo en zegt mn telefoon het weer.dusssss ligt t aan ben denk ik.wie heeeft dezelfde problemen met die melding..storend hier

icon

Beste antwoord door Shaira 11 April 2022, 11:15

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Aamos_11, bedankt voor het openen van dit topic.
Vervelend zeg dat je dit zo ervaart. Het lijkt mij eerst verstandig om in deze situatie te bekijken of de instellingen voor het internet goed staan in de telefoon. Dit doe je a.h.v. het volgende topic eenvoudig zelf. Daarnaast is het als je met wifi verbonden bent belangrijk dat je mobiele data ingeschakeld is. Mocht de wifi verbinding dan wegvallen springt hij direct over naar het netwerk van Ben.

Laat je even weten of het hiermee verholpen is? 

Nee shaira. Als ik op de tuin ben heb ik geen wifi   . Die staat dan ook uit de wifi. En ik krijg dan nog steeds soms de melding

Ok  heb se instellingen handmatig veranderd. Hoop dat dit de oplossing is.ik laat t weten

Reputatie 2
Badge +1

Stuur mij gerust weer een berichtje als dit niet geholpen heeft. 

Reageer