Skip to main content
Beantwoord

voorwaardelijk doorschakelen

  • December 30, 2019
  • 6 reacties
  • 479 keer bekeken

Wanneer ik met mijn nieuwe Sim-kaart iemand bel krijg ik steeds de melding ‘voorwaardelijk doorschakelen is ingesteld’. Ik heb al van alles geprobeerd om het uit te schakelen maar zonder resultaat. Wanneer ik het via de instellingen van mijn telefoon probeer uit te schakelen krijg ik de melding dat mijn provider geen ondersteuning biedt voor het uit schakelen van doorverbinden. Wat nu? Help!

Beste antwoord door Romy

Hi! Ik heb nog niks van je mogen vernemen. Ik hoop dat het hierbij is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!

6 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • December 31, 2019

Lastige situatie! Wordt in het display van het toestel ook het doorschakelfunctie pictogram weergegeven? Door ##002# en dan de beltoets te toetsen kun je alle doorschakelingen opheffen. Als dit geen oplossing biedt ben ik benieuwd of het probleem zich ook voordoet als je jouw simkaart in een ander toestel doet. Laat me even weten hoe het gegaan is!


  • Auteur
  • Ben op dreef
  • December 31, 2019

Hallo Romy, het doorschakelsymbool wordt niet weergegeven. ##002# heb ik ook al geprobeerd.ik krijg dan de melding dat alle doorschakelingen zijn opgeheven, maar als ik iemand bel krijg ik toch weer de melding dat voorwaardelijk doorschakelen van gesprekken is ingeschakeld.


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • January 3, 2020

Hi Nibro. Bedankt voor de informatie! Kun je wel bellen na de mededeling of wordt de verbinding verbroken? Heb je jouw simkaart nog kunnen uit testen in een ander toestel?


Nicbro
  • Ben ontwaakt
  • January 4, 2020

Hallo Romy, ik kan wel gewoon bellen. De Sim-kaart heb ik getest in een ander toestel en daar kreeg ik de mededeling niet.


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • January 6, 2020

Dat is gek! Wel fijn dat het in een ander toestel wel werkt. Hieruit kunnen we concluderen dat het probleem bij het toestel ligt. Welke telefoon heb je?


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • January 17, 2020

Hi! Ik heb nog niks van je mogen vernemen. Ik hoop dat het hierbij is opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, laat dan even een berichtje achter!