Zeker weten 😉 Mocht je later toch nog vragen hebben hierover, kan je altijd een berichtje sturen!
Ik heb alleen thuis bereik. op het moment dat ik de deur uitga, is het afgelopen. Gekoppeld aan mn WIFI thuis? Aan/uitzetten helpt niet. Simkaart opnieuw erin doen ook niet.
Hoi Paul, bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je problemen hebt met je data! Ik help je graag verder. Zou je mij hiervoor kunnen vertellen wat voor toestel jij gebruikt?
Groetjes, Jolijn
Hoi Jolijn, dat is de Motorola Moto G!
Dan zou ik je willen aanraden om je internetinstellingen opnieuw in te voeren met het stappenplan in
deze link, Paul 🙂 Ik hoor graag of het dan beter werkt!
Groetjes, Jolijn
Net gedaan. Ga nu de deur uit! Laat je weten of het heeft gewerkt.. Bedankt iig
Helaas... Probleem blijft aanhouden. Nog andere suggesties? Het rare is dat als ik op Wifi zit, dan connect ik wel met Ben netwerk. Of is dat niet raar?
Dat is niet zo vreemd, Paul. Ben kan het Wifinetwerk niet beïnvloeden 😉 Ik heb je internet een reset gegeven. Ik wil je vragen om je toestel opnieuw te starten. Ik hoor graag of het dan beter werkt!
Groetjes, Jolijn
Ik weet nu niet of we het over hetzelfde hebben 🙂 Maar kan Wifi het Ben netwerk beinvloeden?
Mijn Wifi is niet het probleem. Ik kom niet op het netwerk van Ben. Met als gevolg dat wanneer ik niet op Wifi zit (uitzet), niet bereikbaar ben.
Vandaar het uitroepteken in mijn printscreen bij Ben NL?
Het gekke is dat wanneer ik mijn Wifi aanzet, en inlog op een netwerk, dat het uitroepteken bij het Ben Symbool ook verdwijnt.
Als ik een mobiele provider wil kiezen, staat Ben er ook niet tussen. Wel Tmobile, NL KPN, 204 02 en Vodafone...
Nou jij weer 😉
Hoi Paul, ik begrijp hieruit dat jij niet kan kiezen uit Ben bij je providers. Bij de link die ik eerder heb gestuurd wordt aangegeven hoe je zelf een toegangspunt kan maken. Daardoor zou je Ben moeten kunnen selecteren. Heb je dit al geprobeerd?
Paul, als je niet op Wifi zit kun je dan niet door anderen worden bereikt qua bellen en/of sms ? Bedoel je dat?
(En/of)
Je komt niet op het netwerk van Ben, bellen sms is onmogelijk? Bedoel je dat
Hoi Paul, ik begrijp hieruit dat jij niet kan kiezen uit Ben bij je providers. Bij de link die ik eerder heb gestuurd wordt aangegeven hoe je zelf een toegangspunt kan maken. Daardoor zou je Ben moeten kunnen selecteren. Heb je dit al geprobeerd?
Ja, maar ik zie het niet terug?
Paul, als je niet op Wifi zit kun je dan niet door anderen worden bereikt qua bellen en/of sms ? Bedoel je dat?
(En/of)
Je komt niet op het netwerk van Ben, bellen sms is onmogelijk? Bedoel je dat
En/of. Beide is van toepassing
Ok, dit is heel dom 😠 Ik had m'n mobiele data/gegevens uitstaan??? Goeie genade!!!
Thanks anyway:8
Hahahaha, dat kan gebeuren Paul! Gelukkig dat het nu weer werkt!
Ik heb helemaal geen internet dekking in duitsland. Automatisch pakt hij deutsche telecom. Geen internet. Pas ik handmatig aan naar e-plus, nog steeds niet.
Moet mijn sim aangepast worden?
Ik heb helemaal geen internet dekking in duitsland. Automatisch pakt hij deutsche telecom. Geen internet. Pas ik handmatig aan naar e-plus, nog steeds niet.
Moet mijn sim aangepast worden?
Hallo, ik snap dat het erg onhandig is dat het niet lukt om verbinding te maken met een provider in Duitsland! De instellingen van je simkaart heb ik voor je nagekeken en daar zie ik dat je verbinding zou moeten kunnen maken met een provider in Duitsland. Omdat het bij jou niet lukt raad ik je aan om
dit topic door te nemen.
hallo,
Ervaar de laaste 1,5 week regelmatig storing, dan ben ik niet bereikbaar en kan dus ook zelf niet bellen ook doet het mobiele netwerk het momenteel meer niet dan wel (zie mijn verbuikersgegevens), erg irritant dus besloot maar eens een berichtje te sturen. Tel is Huawei, nog geen jaar in gebruik, herhaaldelijk aan/uit gezet, mag niet baten! Hoor het graag.
Groet, Edith Brusik
hallo,
Ervaar de laaste 1,5 week regelmatig storing, dan ben ik niet bereikbaar en kan dus ook zelf niet bellen ook doet het mobiele netwerk het momenteel meer niet dan wel (zie mijn verbuikersgegevens), erg irritant dus besloot maar eens een berichtje te sturen. Tel is Huawei, nog geen jaar in gebruik, herhaaldelijk aan/uit gezet, mag niet baten! Hoor het graag.
Groet, Edith Brusik
Hoi Edith, ik kan goed begrijpen dat het erg vervelend is dat je last hebt van je bereik! Ik heb het door jouw aangemaakte topic dan ook verplaatst naar dit artikel. In dit artikel staat een aantal tips en opties om door te lopen! Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust.
Ik betaal voor 1000mb internet maar ik krijg het niet omdat ik nooit bereik heb dus eigenlijk wordt er geld van mij gestolen want ik betaal voor 1000mb maar ik kan niks gebruiken door het super slechte bereik ?
Ik betaal voor 1000mb internet maar ik krijg het niet omdat ik nooit bereik heb dus eigenlijk wordt er geld van mij gestolen want ik betaal voor 1000mb maar ik kan niks gebruiken door het super slechte bereik ?
Hoi Kokosnoot, ik word hier een beetje verdrietig van 😞 Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen gebruik kunt maken van je abonnement bij ons omdat je geen dekking hebt! Heb je hier al een melding van gemaakt op onze
dekkingskaart zodat onze technische dienst kan uitzoeken wat zij hierin kunnen betekenen voor jou?
Ik heb sinds 28 april een abonnement. Helaas is het bereik bij mij thuis heel slecht. Tijdens de gesprekken valt iedere keer het geluid weg, zowel bij mij als bij degene aan de andere kant. Mijn telefoon geeft ook maar 1 stipje aan bij bereik. Ik woon op de zevende etage, ik weet niet of het daar mee te maken heeft. Hiervoor had ik een abonnement bij Telfort en toen had ik daar geen last van. Ik hoop dat er een oplossing voor is, telefoneren is haast onmogelijk.
Ik heb sinds 28 april een abonnement. Helaas is het bereik bij mij thuis heel slecht. Tijdens de gesprekken valt iedere keer het geluid weg, zowel bij mij als bij degene aan de andere kant. Mijn telefoon geeft ook maar 1 stipje aan bij bereik. Ik woon op de zevende etage, ik weet niet of het daar mee te maken heeft. Hiervoor had ik een abonnement bij Telfort en toen had ik daar geen last van. Ik hoop dat er een oplossing voor is, telefoneren is haast onmogelijk.
Hoi manuelahahn1968, dat is geen fijn bericht om te lezen. Allereerst heb ik de dekking nagekeken en (gelukkig) zie ik geen verstoringen of onderhoud terug! Om die reden heb ik jouw topic ondergebracht in dit artikel. Ik raad je aan om de informatie in dit artikel door te nemen 🙂
Sinds ik gebruik maak van Ben heb ik geen of hooguit zeer slecht bereik binnenshuis. Het lijkt steeds slechter te worden. Simkaart is al eens vervangen, meerdere telefoons geprobeerd maar allemaal met hetzelfde resultaat. Wat kunnen jullie doen om mij verder te helpen? Dit is niet meer acceptabel, bijna dagelijks mis ik oproepen omdat ik geen bereik heb.
Sinds ik gebruik maak van Ben heb ik geen of hooguit zeer slecht bereik binnenshuis. Het lijkt steeds slechter te worden. Simkaart is al eens vervangen, meerdere telefoons geprobeerd maar allemaal met hetzelfde resultaat. Wat kunnen jullie doen om mij verder te helpen? Dit is niet meer acceptabel, bijna dagelijks mis ik oproepen omdat ik geen bereik heb.
Hoi Erwin, Ik kan begrijpen hoe onhandig dit kan zijn! Ik heb daarom jouw vraag verplaatst naar dit topic waarin tips en informatie staat om door te nemen. Als deze informatie niet helpt, dan raad ik je aan om een melding te maken op onze dekkingskaart zodat onze technische dienst hiernaar kan kijken.
Goedemorgen,
Afgelopen zaterdag was ik in Rotterdam de hele dag niet bereikbaar via whatsapp of andere
sociale media, behalve als ik bij een gratis wifi netwerk was ingelogd.
Mijn 2G/3G/4G bundel was niet beschikbaar...hoe kan dit? Normaal als er geen wifi beschikbaar is, springt hij toch automatisch naar deze bundel?
Ik hoor het graag, Margret