Beantwoord

2 contracten verlengd wat kennelijk beiden mis gaat

  • 21 July 2019
  • 4 reacties
  • 498 keer bekeken

Beste Romy,

Vandaag heb je contact met mij gezocht en omdat ik zelf geen Facebook account heb en het probeerde met die van mijn vrouw, heeft u gevraagd op deze manier contact met u op te nemen ivm privacy regels.

Vraag was het navolgende:

Ik heb op 20/7 2 contracten verlengd en hierbij gaat kennelijk wat mis. Het betreft twee 06 nummers die beiden op mijn naam staan. Nu zie ik dat het bedrag van mij oude sim only abonnement wordt gehandhaafd wat niet de bedoeling is. Ik heb twee toestellen aangekocht en een ander abonnement voor beiden afgesloten (100 min/1500 mb/4g) voor €8,- p/mnd. De toestellen worden contant bij bezorging door mij afgerekend. Ik heb echter maar voor één toestel inmiddels een aflever afspraak binnen gekregen en gaat er kennelijk hier ook wat mis. Kun mij hierbij helpen.

Met vriendelijke groet,

C.H. van der Werf
[edit: adresgegevens verwijderd]
icon

Beste antwoord door Romy 23 July 2019, 09:31

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Romy,

Ik zag te laat in de huisregels van Ben dat ik geen adres gegevens mag vermelden. Helaas heb ik dat wel gedaan met de reden dat je mij dan mogelijk beter kan helpen. Ik heb gezocht hoe ik dat kan verwijderen, maar kreeg dat dus niet voor elkaar. Wil jij voor mij mijn adres verwijderen uit mijn vorige topic en hopelijk kun je dan ook mijn vorige vraag beantwoorden. Alvast bedankt en ik hoor graag van je terug.

Met vriendelijke groet,

Kees van der Werf.
Reputatie 5
Badge +9
Hi Kees. Bedankt voor jouw moeite om op deze manier contact met me te zoeken. Ik zie dat je AMP nog even moet afwachten voor een afspraak zodat jouw bestelling geleverd kan worden. Heb je voor nu nog andere vragen? Verder heb ik jouw adresgegevens verwijderd zodat niemand dit meer kan zien!
Dag Romy. Dank je wel voor de terugkoppeling. Inmiddels had ik de mails al ontvangen en is alles geregeld. Bedankt dat je mijn adresgegevens hebt verwijderd. M.vr.groet Kees
Reputatie 5
Badge +9
Fijn om te horen. Ik wens je een fijne dag toe!

Reageer