hallo, ik heb bij jullie nu net iets langer dan een jaar een telefoon en een abonnement. Mijn telefoon doet het bijna niet meer hij kan nog amper opladen. Mijn vraag of dat kosten voor de telefoon die ik nu heb al helemaal betaald zijn? en zo niet hoeveel moet er nog betaald worden? zodat ik een andere telefoon aan kan schaffen.
Vriendelijke Groeten,
Elvira Da Silva
Bladzijde 1 / 1
Goedemorgen,bel even met de klantenservice daar helpen ze je graag verder.
Groet Richard.
Kom je er echt niet uit? Dan bel je BEN toch gewoon even. Dit kan via 1200 of https://tel:0900-0401405 met je Ben nummer. BEN is bereikbaar van ma t/m vr 8:00 - 17:00u
Groet Richard.
Kom je er echt niet uit? Dan bel je BEN toch gewoon even. Dit kan via 1200 of https://tel:0900-0401405 met je Ben nummer. BEN is bereikbaar van ma t/m vr 8:00 - 17:00u
Hi Elvira,
ahhh een kapotte telefoon is natuurlijk nooit een pretje! Ik heb het voor je opgezocht en zie dat er voor jouw huidige telefoon nog een bedrag openstaat van €66,58. Als je nu een nieuwe telefoon wilt via ons dan is dit mogelijk in combinatie met een zogeheten vroegtijdige verlening. Hoe dit allemaal precies in elkaar zit lees je hier.
ahhh een kapotte telefoon is natuurlijk nooit een pretje! Ik heb het voor je opgezocht en zie dat er voor jouw huidige telefoon nog een bedrag openstaat van €66,58. Als je nu een nieuwe telefoon wilt via ons dan is dit mogelijk in combinatie met een zogeheten vroegtijdige verlening. Hoe dit allemaal precies in elkaar zit lees je hier.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.