Beantwoord

Verlengen met nieuwe toestel, wanneer krijg ik het toestel?

  • 15 July 2020
  • 3 reacties
  • 268 keer bekeken

Ik heb zo'n twee weken geleden mijn abonnement verlengt met een nieuwe toestel (Huawei p30). Ik kreeg een mailtje met daarin de details over de aankoop, er staat een ordernummer en de maandelijkse kosten etc. Ook staat er beschreven "Binnen vijf werkdagen ontvang je van koeriersdienst AMP Groep een e-mail en sms, met een link waarmee je een bezorgafspraak kunt maken."

Het is nu al een week of 2 later en ik heb nog geen mailtje ontvangen over een bezorgafspraak. Ik heb alleen een mailtje gehad waarin gevraagd word hoe mijn bestelling en levering gegaan is, maar ik heb dus nog geen toestel ontvangen. Het zou natuurlijk kunnen dat dit pas in de nieuwe maand in gaat, maar ik stel toch even deze vraag.

icon

Beste antwoord door Romy 16 July 2020, 11:13

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Mike, leuk dat je ons op de community gevonden hebt. Ik heb dit meteen voor je uitgezocht. Ik zie dat AMP, de koeriersdienst jouw bestelling heeft geannuleerd. Dit omdat zij contact met jou gezocht hebben over de levering, maar geen contact met jou hebben gekregen. Ik wil je adviseren jouw bestelling opnieuw te plaatsen. Sorry voor dit ongemak! :disappointed_relieved:

Hi Mike, leuk dat je ons op de community gevonden hebt. Ik heb dit meteen voor je uitgezocht. Ik zie dat AMP, de koeriersdienst jouw bestelling heeft geannuleerd. Dit omdat zij contact met jou gezocht hebben over de levering, maar geen contact met jou hebben gekregen. Ik wil je adviseren jouw bestelling opnieuw te plaatsen. Sorry voor dit ongemak! :disappointed_relieved:

Geen probleem! Toch heel fijn dat het nu duidelijk is. Ik zal direct de verlenging even opnieuw proberen.

Ik zie trouwens dat mijn factuur voor de maand juni op onbetaald staat, heeft dit ermee te maken of gaat dit vanzelf?

Reputatie 5
Badge +9

Hi Mike, fijn! Nee hoor de factuur wordt rond de 23e geïncasseerd :blush:

Reageer