News

[Storing verholpen] Gebeld worden niet mogelijk

  • 6 March 2024
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Door een migratie op ons netwerk, kan het zijn dat er geen gesprekken ontvangen kunnen worden op dit moment. Ontzettend sorry voor het ongemak!  Wij zijn hard bezig om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen.

 

De volgende stappen kunnen alvast uitgevoerd worden, in bijna alle gevallen is het probleem hiermee verholpen.

- Start de telefoon opnieuw op.

- Heeft het herstarten van de telefoon niet geholpen? Reset de netwerkinstellingen op de telefoon en herstart de telefoon opnieuw.

 

Mocht jij hier vragen over hebben, stel ze dan gerust hieronder.

Mijn excuses voor het ongemak!  🌷

 

 

Update 08-02-2024 Inmiddels is de storing verholpen!

 


5 reacties

Reputatie 3

@Fatima Ik zelf heb geen problemen ervaren, maar omdat je melding bijna een dag geleden door je werd gedaan, heb je al een update?

Reputatie 4
Badge +1

Fijn dat jij zonder problemen gebeld kan worden @RicoK  Het is gelukkig een niet al te grote groep klanten. Momenteel zijn er nog steeds problemen bij een aantal klanten…. 😟

Ik kan nog steeds niet gebeld worden. (Zowel bij Google Pixel 6a als iPhone SE2020) De beller krijgt direct mijn voicemail. Verder zie ik geen "gemiste oproepen” in het lijstje bij contacten. 

Reputatie 3

@marin Dubbele posten, het zogenaamde ‘crossposten’, is niet nodig en werkt zelfs uiterst verwarrend.

@Fatima De post van @marin is hier te vinden.

Reputatie 4
Badge +1

Dankjewel @RicoK Is het inmiddels gelukt?  @marin 😊

Reageer