Beantwoord

opzeggen

  • 20 June 2019
  • 8 reacties
  • 724 keer bekeken

Ik heb een sim only abonnement van 2 jaar. Maar mijn telefoon is kapot en versleten, dus ik wil binnen kort een nieuwe telefoon halen met abonement omdat dat goedkoper is voor de telefoon die ik wil halen. Kan ik mijn abonnement opzeggen? En hoeveel zijn de kosten daarvoor?
icon

Beste antwoord door Merve 24 June 2019, 09:20

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hoi nienkeb40! Vanuit Ben bieden wij altijd de mogelijkheid om een sim only abonnement te kunnen uitbreiden tot een abonnement met toestel. Zou je dan ook bij Ben willen blijven?
Hoi,
De telefoon die ik wil hebben jullie niet. Ik had hem ergens anders gezien voor hetzelfde aantal mb en belminuten maar dan duurder. Omdat dat ook een duurdere telefoon is.
Reputatie 5
Badge +6
Begrijpelijk dat je dan wilt overstappen. Voor vragen over je afkoopkosten en de mogelijkheden om te kunnen overstappen adviseer ik je om contact op te nemen met onze klantenservice. Je kunt ze gratis bellen op 1200 met je Ben simkaart. Ik wens je heel veel succes met het maken van een keuze.
En als ik mijn sim only abonnement uitbreidt met telefoon wat moet ik dan doen?
Want dan wil ik toch uitbreiden met een telefoon erbij tot dat mijn abonnement is verlopen.
Reputatie 5
Badge +6
Hi Nienke! Dat is ook mogelijk. Dan zou je een vroegtijdige verlenging kunnen aanvragen. Je kunt op www.ben.nl een keuze maken uit de toestellen en bundels om dit in orde te kunnen maken.
Ik snap niet hoe ik dat moet doen. Moet ik dan de telefoon aanklikken die ik wil en het aantal mb's die ik wil? En dan verlengen ? Maar dan moet ik ook nog voor mijn andere betalen die ik nu heb of niet?
Reputatie 5
Badge +6
Hi Nienke! Een vroegtijdige verlenging kun je alleen via de klantenservice doen. Je zou zelf alleen een keuze maken zodat mijn collega's dat voor je kunnen doorvoeren.

Reageer