Beantwoord

Sim only abonnement geannuleerd binnen opzegtermijn

  • 4 January 2020
  • 3 reacties
  • 467 keer bekeken

Ik heb per 01-01-2020 mijn Sim-only abonnement geannuleerd binnen opzegtermijn van 14 dagen via de ben website.

Vervolgens zou ik binnen 2 dagen een email van ben ontvangen van de bevestiging.

Tot op heden nog geen email ervan ontvangen.

Mijn ordernr is : [edit: ordernummer verwijderd]

 

Mvg Fgerrits

icon

Beste antwoord door Romy 6 January 2020, 16:10

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ah wat jammer dat je jouw bestelling wilt annuleren! Wat is de reden als ik mag vragen? Ik kan hier niet terug zien wanneer het verzoek is ingediend omdat het al verwerkt is, maar is afgwezen. Het verzoek is buiten WVOA verwerkt waardoor jouw annulering niet is doorgekomen. Ik heb dit meteen doorgestuurd naar mijn collega die wel in dat systeem mag (voor jouw veiligheid) en mijn collega zal het dan ook correct verwerken. Sorry voor de onhandigheid. Mocht ik nog iets voor je kunnen doen, laat dan even een berichtje achter!

Ik heb een vw met een vaste carkit erin, ontvangst is zo slecht dat ik geen normaal gesprek kan voeren.

Doe ik nu een tele2 simkaart erin, dan werkt de carkit uitstekend, ook werkt dan mijn internet prima voor mijn navigatie.

Ga ervan uit dat de simonly is geannuleerd.

Op 01-01-2020 heb ik via de website de annulering doorgeven, ik heb hier ook een screenshot van dat de annulering was geaccepteerd en dat ik binnen 2 dagen een bevestigingsmail ervan zou krijgen.

 

Mvg

Reputatie 5
Badge +9

Hi! Ah, dan begrijp ik het. Wel erg balen! Ik heb het voor je doorgezet dit duurt altijd 3-5 werkdagen, maar het wordt geregeld maak je geen zorgen!

Reageer