Beantwoord
Sim only omzetten naar abonnement met telefoon
Beste Ben,
Ik heb nu sinds augustus 2017 een sim-only abonnement bij jullie. Nu wil ik graag een telefoon met abonnement bij jullie nemen en op een ander forumbericht gelezen dat dit gewoon kon. Helaas heeft Belsimpel (ook bij ben op hetzelfde nummer) mijn verzoek nu afgewezen om de telefoon te bestellen en nu moet ik het verwerken met ben.
Zou ik hiermee geholpen kunnen worden?
Mvg, Alexander Kuiper
Ik heb nu sinds augustus 2017 een sim-only abonnement bij jullie. Nu wil ik graag een telefoon met abonnement bij jullie nemen en op een ander forumbericht gelezen dat dit gewoon kon. Helaas heeft Belsimpel (ook bij ben op hetzelfde nummer) mijn verzoek nu afgewezen om de telefoon te bestellen en nu moet ik het verwerken met ben.
Zou ik hiermee geholpen kunnen worden?
Mvg, Alexander Kuiper
Beste antwoord door Wietske
Superleuk dat je jouw abonnement bij ons wil verlengen, Alexander! Als ik het goed heb begrepen dan loopt jouw huidige Sim Only abonnement nog langer door dan 24 maanden en wil je graag vroegtijdig verlengen? Je hebt zover ik begrepen heb een nieuw abonnement aangevraagd via Belsimpel? Een vroegtijdige verlenging kan namelijk alleen rechtstreeks bij ons worden aangevraagd. En omdat je al klant bij ons bent is nummerbehoud niet nodig/mogelijk, omdat jouw nummer al bij ons bekend is. Ik raad je daarom aan om de bestelling via Belsimpel te annuleren. Mocht je graag jouw abonnement vroegtijdig willen verlengen dan kun je het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 1200. Dan helpen mijn collega's je graag verder met de vroegtijdige verlenging.
Bekijk origineelReageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.