Beantwoord

Klacht

  • 6 September 2018
  • 6 reacties
  • 757 keer bekeken

Knap k.t he dat contact met Ben, een behoorlijk e-mail adres zie je niet je moet vooral eerst maar naar de 'veelgestelde vragen'gaan en als dat niks wordt kan je bellen tijdens kantooruren! Maar voor je zo bent moet eerst die cookies accepteren en als je hier begint te typen krijg je een pop up hoe je de topic vindt?? k.t dus! Ik ben dan zo ver dat ik een vraag kan stellen via de e-mail ....krijg ik een antwoordt (waar ik niks aan heb) en dat antwoordt komt van een 'no reply'af, nou dat loopt lekker dat contact!!
Punt is dat ik 2 condooms heb besteld op 21 augustus toen ik een mail kreeg dat ze er weer waren!
Ik heb ze ook al betaald (anders kon je ze niet bestellen) alleen ik heb nog niks ontvangen????
Dus het antwoordt dat ze al op zijn en niet meer komen heb ik niet zoveel aan !!!
icon

Beste antwoord door Shanna 7 September 2018, 09:35

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Ed! Wat vervelend dat je het contact met Ben als onprettig hebt ervaren. Ik heb doorgegeven dat je de twee telefooncondooms niet hebt ontvangen. Ze worden alsnog naar je opgestuurd. Excuses voor de vertraging.
Normaal gesproken blijf ik altijd netjes binnen de bundel. Hier let ik dan extra op. Ik kreeg eerst ook altijd een sms van BEN met een waarschuwing. De laatste tijd ontbreekt een sms dat ik buiten mijn bundel ga. Vervolgens schrik ik behoorlijk van de afschrijvingen.
In juli meer dan 70 euro...
Ik vind dit erg vreemd en vervelend.

Ik hoop dat jullie hier iets mee en aan kunnen doen. Ik hoor graag meer.
Alvast dankjewel!
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Ik heb jouw vraag beantwoord in dit topic!
Ik heb een privébericht gestuurd!
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt!
Reputatie 5
Badge +9
Ik heb het even voor je nagekeken. Jouw buiten de bundel kosten van juli zijn gekomen door bellen boven de bundel. Je hebt een 100 min/SMS bundel, en daar ben je met 23,79 euro overheen gegaan. Daarnaast heb je meerdere MB extra's aangeschaft ter waarde van 31,- euro. Hiermee kom je uit samen met je bundelkosten op 72,93. Je kunt dit zelf ook zien in de specificatie van je factuur.

Reageer