Beantwoord

mail

  • 25 september 2019
  • 2 reacties
  • 339 keer bekeken

hallo

in de winkel is bij het afsluiten van sim only abonnement het mail adress niet juist ingevoerd
hoe kan ik dit verranderen
icon

Beste antwoord door Romy 9 oktober 2019, 13:29

Hi! We hebben helaas nog geen antwoord mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost! Mocht dit niet het geval zijn, laat dan vooral een berichtje achter!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hoi Michael! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum, e-mailadres en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het voor je in orde.
Reputatie 5
Badge +6
Hi! We hebben helaas nog geen antwoord mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost! Mocht dit niet het geval zijn, laat dan vooral een berichtje achter!

Reageer