Skip to main content
Antwoord

mail

  • September 25, 2019
  • 2 reacties
  • 569 keer bekeken

hallo

in de winkel is bij het afsluiten van sim only abonnement het mail adress niet juist ingevoerd
hoe kan ik dit verranderen

Beste antwoord door Romy

Hi! We hebben helaas nog geen antwoord mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost! Mocht dit niet het geval zijn, laat dan vooral een berichtje achter!

2 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • September 30, 2019
Hoi Michael! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw mobiele nummer, geboortedatum, e-mailadres en je postcode + huisnummer? Dan maak ik het voor je in orde.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • October 9, 2019
Hi! We hebben helaas nog geen antwoord mogen ontvangen. Ik hoop hiermee dat jouw probleem is opgelost! Mocht dit niet het geval zijn, laat dan vooral een berichtje achter!