Skip to main content
Beantwoord

Geen netwerk

  • 5 juni 2020
  • 1 reactie
  • 385 keer bekeken

Sinds maart heb ik mijn abbonoment verlengd met een nieuw toestel. Sindsdien heb ik weinig tot geen netwerk verbinding... Ik heb ak nieuwe simkaart gekregen. Maar niks helpt. Hebben al kruistest gedaan en dan doet mijn simkaart wel in ander toestel. En ook een andere simkaart doet t in mijn toestel. Maar dus niet mijn simkaart in mijn toestel.. Misschien dat er hier mensen een oplossing weten?? Ik wordt via chat niet goed verder geholpen.. En nee ik ga niet mijn abbonoment opzeggen en dan heet toestel betalen.. 

Beste antwoord door Romy

Hi Rhonda, volgens mij hebben we elkaar vanmorgen kort gesproken via Facebook. Jouw toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen werkte niet zei je volgens mij. Mocht dit zo zijn kun je er voor kiezen om jouw toestel te laten repareren. Dit kan je doen via https://www.drmobile.eu/en

Bekijk origineel

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 8 juni 2020

Hi Rhonda, volgens mij hebben we elkaar vanmorgen kort gesproken via Facebook. Jouw toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen werkte niet zei je volgens mij. Mocht dit zo zijn kun je er voor kiezen om jouw toestel te laten repareren. Dit kan je doen via https://www.drmobile.eu/en


Reageer


Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

 
Cookie instellingen