Beantwoord

Galaxy a14 probleem

  • 28 March 2023
  • 12 reacties
  • 2203 keer bekeken

Goedendag,

Sinds afgelopen dinsdag heb ik een nieuwe Galaxy a14, vrijdag zo uit het niets terwijl ik de telefoon wou ontgrendelen klopte mijn toestel pincode niet , dit terwijl het 100 procent de juiste was . Zo vaak geprobeerd dat de telefoon is vergrendeld.  Heb een hard reset moeten doen en alles terug moeten zetten vanuit mijn Google account . 

Gister wou ik iets op netflix kijken , app lijkt te werken , previews van films spelen af echter zodra ik iets af wil spelen gaat de app laden , telefoon valt uit en start opnieuw op . Even later weer hetzelfde probleem dat mijn pincode voor schermontgrendeling niet juist is . Ben er nu achter dat wanneer ik de power en volume omlaag knop indruk en de telefoon weer start deze dan wel de juiste pincode weer accepteert .Iemand een idee  wat zou dit kunnen zijn , software update is de laatste en alle apps zijn ook bijgewerkt.  

icon

Beste antwoord door Fatima 7 April 2023, 13:31

Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @biancaa! Wat vervelend dat de telefoon uitvalt als je een filmpje wilt bekijken. Ervaar je dit alleen met Netflix of ook met anders apps? 

Ik krijg nu ipv het laden en uitvallen een foutcode , tevens bij Ziggo go , Videoland gaat eerst fout na afsluiten en opnieuw proberen wel weer ok. Maar als ik dan later de telefoon niet meer gebruik en weer wil gebruiken werkt mijn schermcode dus niet zoals ik vermeldde.  Zie bij bol.com een reactie van iemand die hetzelfde ervaart en bij Netflix reviews ook .

Reputatie 2
Badge +1

Wat vervelend dat het probleem aanhoud!
Ik wil je vragen even contact op te nemen met mijn klantenservice zodat we kunnen kijken voor een eventuele reparatie aan jouw toestel. 

Meer informatie hierover kan je ook terugvinden in dit artikel.

Het lijkt erop dat dit een A14 probleem is. Mijn zoon heeft ook de pincode issue. Met power en volume omlaag start deze weer op en kan de pincode weer gebruikt worden.

 

Heb 14 dagen geleden A 14 gekocht nu reeds 5 maal geblokkeerd. 

Samsung gebeld naar Samsung winkel in Ede gestuurd dit moest ivm dat anders de garantie zou vervallen.

Telefoon geheel leeg gemaakt al mijn gegevens weg en 35 euro af moeten rekening ( telefoon 4 dagen oud) om nieuwe software er op te zetten wat dus geheel niet geholpen heeft.

Ben nu in geheel 330 euro kwijt kan telefoon niet gebruiken een echt weg gooi toestel.

Samsung zegt niets te kunnen doen omdat de telefoon niet bij Samsung gekocht is.

De A 14 is een probleem toestel maar de belwinkel waar ik hem gekocht heb zegt dat er geen problemen bekend zijn.

.

Reputatie 5
Badge +6

@Wijnand Gelderblom Heb je de telefoon al voor reparatie aangemeld

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @Paul J! Super naar dat dit je overkomt. Telefoons die je koopt via www.ben.nl heb je altijd 24 maanden garantie. De garantie vervalt op het moment dat je telefoon val, stoot of schade heeft. Ik begrijp dat je de telefoon via een verkooppunt had aangeschaft. Ik weet niet wat daar de garantievoorwaarden zijn. Heb je hier al om gevraagd?

Reputatie 4
Badge +1

Welke foutcode krijg je te zien op je scherm?  @biancaa 

Ik krijg diverse foutcodes Fatima , probleem is gewoon dat er bijna geen 1 streaming dienst werkt en na het proberen ervan,  is de telefoon daarna na scherm sluiten en weer aandoen vergrendeld met een pin die niet herkend wordt en moet hij via een soft reset weer aangezet worden . Bij samsung members meerdere keren dit gelezen dat mensen dot ervaren.  Ook bij omruilen naar een andere A14 , overduidelijk een software probleem . 

https://eu.community.samsung.com/t5/galaxy-a-series/galaxy-a14-issues/td-p/7202329#M31674

@Wijnand Gelderblom 

Werken streaming apps bij hem wel ? 

Reputatie 2
Badge +1

Hi @biancaa bedankt voor het delen van het artikel, het lijkt inderdaad een groter probleem te zijn in de software van Samsung.
Het is dan ook het verstandigst om ofwel een reparatie aan te melden bij hen of een melding hiervan te maken zodat ze ook jouw toestel als voorbeeld kunnen gebruiken.

Fijn dat je hier met andere klanten kunt praten en tips en adviezen kunnen delen onderling. 

Reageer