Skip to main content

Vervangende simkaart kan ik niet activeren

 

Activeren simkaart

Helaas! Op dit moment is het niet mogelijk je vervangende simkaart te activeren. Dit kan komen omdat:

  • Je simkaart al actief is.
  • Je een of meerdere facturen nog niet hebt betaald.
  • Je huidige simkaart is geblokkeerd.
  • Je je huidige abonnement hebt opgezegd en is beëindigd.
  • Je nieuwe Ben abonnement is nog niet gestart. Je simkaart wordt automatisch geactiveerd. Hierover ontvang je een e-mail.
  • Je je huidige abonnement hebt verlengd en een nieuwe simkaart hebt ontvangen. Dan kun je de volgende dag na de aflevering van je bestelling de simkaart activeren.
  • Je het gebruikslimiet hebt behaald.

Als je je niet herkent in de bovenstaande situaties en je wil je vervangende simkaart activeren, neem dan contact op met mijn klantenservice.

Hi! Klopt het dat het inmiddels is gelukt om de simkaart te activeren? Ik zie namelijk in het systeem dat deze optie niet meer beschikbaar is! Mocht dit niet het geval zijn, laat dan een berichtje achter met de laatste 4 cijfers van het simkaart nummer (19 cijfers) dan zoek ik het voor je uit. 


Reageer