Skip to main content
Antwoord

Activeren simkaart

  • August 14, 2019
  • 2 reacties
  • 414 keer bekeken

Bij het activeren van mijn vervangende simkaart na verlies krijg ik de volgende melding:
"Je simkaart activatie is niet succesvol. Probeer het opnieuw."

De Ben app geeft de volgende melding:
"It was not possible to activate your card. Please contact an agent."

Beste antwoord door Romy

Hi! Ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen en ik hoop hiermee dat het probleem verholpen is. Mocht dat niet het geval zijn, laat dan vooral een berichtje achter, dan help ik je verder!

2 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • August 15, 2019
Hi @y.reijne. Kun je mij in een privé bericht het volledige nieuwe simkaart nummer versturen? Dan kijk ik meteen met je mee.

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • September 11, 2019
Hi! Ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen en ik hoop hiermee dat het probleem verholpen is. Mocht dat niet het geval zijn, laat dan vooral een berichtje achter, dan help ik je verder!