Hallo, ik heb hulp nodig voor het activeren van mijn eSim. Mijn oude simkaart werkt niet meer en het activeren van mijn nieuwe eSim lukt volgens mij wel maar krijg geen verbinding. Ik kan hierdoor geen sms ontvangen dus kan niet inloggen bij Ben en niet bellen. Ik heb al email contact gehad met de klantenservice die een nieuwe qr code opstuurden activeren lukt maar krijg geen verbinding.
Beantwoord
eSim activeren
Beste antwoord door Donavan
Hallo
Ik begrijp dat dit erg frustrerend is.
Als je eSIM geactiveerd lijkt maar geen netwerk krijgt, kan er iets mis zijn met de activatie in het systeem.
In dit soort gevallen moet ik je gegevens hebben om het verder uit te zoeken en eventueel een (her)activatie te laten doen. Stuur je klantgegevens via een privébericht of het contactformulier, dan kan mijn klantenservice dit vandaag nog voor je oppakken. Vermeld ook dat je al een nieuwe QR-code hebt geprobeerd, zodat ze direct naar de juiste oplossing kunnen kijken.
Groet,
Ben | Donavan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.