Skip to main content
Antwoord

eSIM activeren niet mogelijk

  • October 6, 2025
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Ik volg onderstaande instructies, maar zie geen optie “eSim activeren” (alleen eSIM aanvragen) onder Simkaart in mijn Ben account?

Wat nu?

 

Stap 1/2: Activeren eSIM
Als je huidige simkaart werkt
De eSIM kun je gemakkelijk zelf activeren.

  1. Zorg dat je huidige actieve simkaart nog in je telefoon zit.
  2. Log in op Ik Ben of de Ben app.
  3. Ga in het menu naar Instellingen -> Simkaart -> eSim activeren.
  4. Volg de stappen die je ziet staan.
  5. Ga hierna door naar stap 2/2.

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@avehome,

 

Bedankt voor je bericht en je tip. Stel ik zeer op prijs!

Fijn dat je vraag nu ook opgelost is.

Mocht je nog vragen hebben of nog tegen wat aan zitten, verneem ik van je.

 

Lieve groeten,

Steyanie

2 reacties

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • October 6, 2025

2 uur later kreeg ik de instelling eSim activeren wel te zien.

Misschien een tip voor andere. Mail informatie geeft de veronderstelling dat alles klaar is voor activatie, maar het kan dus een paar uur duren voordat de activatie daadwerkelijk kan worden uitgevoerd.

Alles is nu OK. Dus vraag is niet meer nodig en kan op slot ;-)


Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 30, 2025

Hoi ​@avehome,

 

Bedankt voor je bericht en je tip. Stel ik zeer op prijs!

Fijn dat je vraag nu ook opgelost is.

Mocht je nog vragen hebben of nog tegen wat aan zitten, verneem ik van je.

 

Lieve groeten,

Steyanie