Beantwoord

nieuwe simkaart geen bereik buitenland

  • 23 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 220 keer bekeken

Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen voor mijn nieuwe abonnement. Sinds het overzetten van mijn nummer (wat goed is verlopen) ik heb al 2 dagen geen bereik.
Het het buitenland invloed daarop?

Wat kan ik doen?
icon

Beste antwoord door Romy 11 september 2019, 13:08

Hi! We hebben nog geen antwoord mogen ontvangen en hopen hiermee dat het probleem verholpen is. Mocht dat niet het geval zijn, laat dan vooral een berichtje achter, dan helpen we je verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi! Wat onhandig dat je geen bereik hebt in het buitenland. Je kunt het abonnement namelijk ook in het buitenland gebruiken. Er staan geen blokkades hiervoor. Heb je al geprobeerd om je toestel opnieuw te herstarten?
Reputatie 5
Badge +6
Hi! We hebben nog geen antwoord mogen ontvangen en hopen hiermee dat het probleem verholpen is. Mocht dat niet het geval zijn, laat dan vooral een berichtje achter, dan helpen we je verder!

Reageer