Beantwoord

nieuwe simkaart niet actief

  • 2 mei 2021
  • 2 reacties
  • 28 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker
  • 0 reacties

Hallo, ik heb mijn oude simkaart geblokkeerd na diefstal telefoon en meteen een nieuwe simkaart aangevraagd. De vervangende simkaart kan ik echter niet activeren omdat mijn huidige simkaart is geblokkeerd (deze is echter gestolen). Wat moet ik doen?

icon

Beste antwoord door Jolijn 14 juni 2021, 10:26

Hallo @Dion,

Helaas hebben we geen reactie meer gehad. Ik hoop dat je inmiddels via een ander kanaal verder bent geholpen. Ik zal daarom voor nu mijn reactie als antwoord aangeven. Mocht je later nog vragen hebben, staan we voor je klaar.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Dion! Ik wil je graag verder helpen. Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN kunnen doorgeven? 

Reputatie 3
Badge +7

Hallo @Dion,

Helaas hebben we geen reactie meer gehad. Ik hoop dat je inmiddels via een ander kanaal verder bent geholpen. Ik zal daarom voor nu mijn reactie als antwoord aangeven. Mocht je later nog vragen hebben, staan we voor je klaar.

Reageer