Skip to main content
Antwoord

Sim kaart activeren

• September 2, 2018
  • 9 reacties
  • 991 keer bekeken

...

Beste antwoord door Shanna

Hoi nicolerooijakkers, waar kunnen we je mee helpen?

9 reacties

Shanna
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+2
  • Ben de beste
  • Antwoord
  • September 3, 2018
Hoi nicolerooijakkers, waar kunnen we je mee helpen?

trijesprong
  • Ben nieuwsgierig
  • March 30, 2020

Zaterdag jl heb ik een abonnement gekregen van ben. Maar de sim werkt niet,nummer behoud zou 3 dagen duren maar ik kan niet internetten. Kunt u mij helpen?

Groetjes Gerard Vos

[edit: telefoonnummer verwijderd]

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • March 31, 2020

Hi Gerard, goed dat je even contact opneemt! Ik zie dat je niet bent ingelogd via jouw Ik-Ben pagina dus ik kan jouw gegevens niet inzien. Ik help je graag verder. Kun je me middels een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van het IBAN rekeningnummer verstrekken? Je kan dit door op de ‘privé bericht’ link te klikken! 

• Ben nieuwsgierig
  • May 9, 2020

Mijn simkaart is niet actief, hoe komt het, lukt ook niet te activeren. Dus niemand kun mij nu bereiken.

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • May 11, 2020

Hoi @winny! Ik heb jou een privébericht verstuurd met de vraag of je jouw gegevens wilt doorgeven zodat ik je verder kan helpen. 

• Ben nieuwsgierig
  • May 16, 2020

morge Merve, Ik had nu een andere sim ontvangen, wil sim activeren is weer niet gelukt. Ook al ben ik ingelog bij  Ik ben.mijn ICC is [edit post: simkaartnummer verwijderd]  aub help me

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • May 18, 2020

Hoi Winny! Ik zie dat het is gelukt via de chat. Kun je nu wel gebruik maken van de simkaart? 

• Ben nieuwsgierig
  • May 18, 2020

Ja dat is inderdaad zo, je had mij zaterdag super geholpen via chat, bedankt hiervoor

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • May 18, 2020

Dat was mijn collega @winny! Graag gedaan namens mijn collega:blush:  Ik wens je een prettige dag toe.