Beantwoord

Sim kaart activeren

  • 2 September 2018
  • 9 reacties
  • 969 keer bekeken

...
icon

Beste antwoord door Shanna 3 September 2018, 13:17

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoi nicolerooijakkers, waar kunnen we je mee helpen?

Zaterdag jl heb ik een abonnement gekregen van ben. Maar de sim werkt niet,nummer behoud zou 3 dagen duren maar ik kan niet internetten. Kunt u mij helpen?

Groetjes Gerard Vos

[edit: telefoonnummer verwijderd]

Reputatie 5
Badge +9

Hi Gerard, goed dat je even contact opneemt! Ik zie dat je niet bent ingelogd via jouw Ik-Ben pagina dus ik kan jouw gegevens niet inzien. Ik help je graag verder. Kun je me middels een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer, geboortedatum en laatste vier cijfers van het IBAN rekeningnummer verstrekken? Je kan dit door op de ‘privé bericht’ link te klikken! 

Mijn simkaart is niet actief, hoe komt het, lukt ook niet te activeren. Dus niemand kun mij nu bereiken.

Reputatie 5
Badge +6

Hoi @winny! Ik heb jou een privébericht verstuurd met de vraag of je jouw gegevens wilt doorgeven zodat ik je verder kan helpen. 

morge Merve, Ik had nu een andere sim ontvangen, wil sim activeren is weer niet gelukt. Ook al ben ik ingelog bij  Ik ben.mijn ICC is [edit post: simkaartnummer verwijderd]  aub help me

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Winny! Ik zie dat het is gelukt via de chat. Kun je nu wel gebruik maken van de simkaart? 

Ja dat is inderdaad zo, je had mij zaterdag super geholpen via chat, bedankt hiervoor

Reputatie 5
Badge +6

Dat was mijn collega @winny! Graag gedaan namens mijn collega:blush:  Ik wens je een prettige dag toe. 

Reageer