Beantwoord

Simkaart

  • 7 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 225 keer bekeken

Hallo,

De nieuwe simkaart zeg geen service beschikbaar, nummerbehoud is uitgevoerd.
En als je op simkaart activeren zeg die dat die niet geactiveerd kan worden.
En nu.

Gr
icon

Beste antwoord door Romy 12 augustus 2019, 09:24

Hi @Bokido! Bedankt voor jouw privé bericht. Ik zie dat je jouw producten via een dealer (Websend) hebt ontvangen. Werkt jouw oude simkaart niet meer?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hi @Bokido! Ah, dat is balen. Ik kijk graag met je mee. Kan je mij jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum in een privé bericht versturen?
Reputatie 5
Badge +6
Hi @Bokido! Bedankt voor jouw privé bericht. Ik zie dat je jouw producten via een dealer (Websend) hebt ontvangen. Werkt jouw oude simkaart niet meer?

Reageer