Skip to main content
Antwoord

Simkaart

  • August 7, 2019
  • 2 reacties
  • 267 keer bekeken

Bokido
Hallo,

De nieuwe simkaart zeg geen service beschikbaar, nummerbehoud is uitgevoerd.
En als je op simkaart activeren zeg die dat die niet geactiveerd kan worden.
En nu.

Gr

Beste antwoord door Romy

Hi @Bokido! Bedankt voor jouw privé bericht. Ik zie dat je jouw producten via een dealer (Websend) hebt ontvangen. Werkt jouw oude simkaart niet meer?

2 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • August 8, 2019
Hi @Bokido! Ah, dat is balen. Ik kijk graag met je mee. Kan je mij jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum in een privé bericht versturen?

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • August 12, 2019
Hi @Bokido! Bedankt voor jouw privé bericht. Ik zie dat je jouw producten via een dealer (Websend) hebt ontvangen. Werkt jouw oude simkaart niet meer?