Skip to main content
Antwoord

simkaart blijft in suspend

  • June 28, 2019
  • 3 reacties
  • 350 keer bekeken

Ik krijg de simkaart niet geactiveerd, kan alleen testen in mijn iPhone en heb ook even vergeefs gecheckt met een 4G modem van T-Mobile of er leven in de simkaart zat. Ik heb ook nog geen activatie email gehad van Ben.
Controle via de app geeft ‘suspend’ aan.

Beste antwoord door Romy

Hi George! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je een nieuwe simkaart hebt besteld. Ik heb even wat in jouw instellingen veranderd. Kun je het nog eens proberen? Vergeet niet jouw toestel opnieuw op te starten. Mocht dit niet werken, wil ik je adviseren hier een berichtje achter te laten!

3 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • July 1, 2019
Hi George! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik zie dat je een nieuwe simkaart hebt besteld. Ik heb even wat in jouw instellingen veranderd. Kun je het nog eens proberen? Vergeet niet jouw toestel opnieuw op te starten. Mocht dit niet werken, wil ik je adviseren hier een berichtje achter te laten!

  • Auteur
  • Ben op dreef
  • July 1, 2019
Bedankt, jullie callcenter is echt te druk om doorheen te komen, daarom op deze manier geprobeerd en met succes!

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • July 3, 2019
Fijn om te horen dat het gewerkt heeft, ik wens je een fijne dag toe!