Skip to main content
Antwoord

Simkaart niet geprovisioneerd

  • October 19, 2019
  • 2 reacties
  • 476 keer bekeken

Hoi Ben,

Sinds kort ben ik klant bij jullie alleen werkt mijn simkaart helaas nog niet. Ik heb hem al geactiveerd en mijn telefoon opnieuw aan en uitgedaan maar dit heeft niet geholpen. In mijn instellingen staat dat mijn simkaart niet geprovisioneerd is. Kunnen jullie mij hier misschien mee helpen?

Groetjes Sterre

Beste antwoord door Romy

Hi Sterre! We hebben jammer genoeg niets meer van je mogen vernemen. Mocht je nog problemen hebben, laat dan even een bericht achter!

2 reacties

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • October 22, 2019

Hi Sterre. Ah, dat is erg balen! Kun je mij in een privé bericht jouw telefoonnummer, postcode+huisnummer en geboortedatum versturen? Dan kijk ik even met je mee!


Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • December 2, 2019

Hi Sterre! We hebben jammer genoeg niets meer van je mogen vernemen. Mocht je nog problemen hebben, laat dan even een bericht achter!