Beantwoord

simkaart niet geregistreerd

  • 15 september 2020
  • 2 reacties
  • 615 keer bekeken

Mijn abonnement zou ingaan op 15 9 2020 maar hij zegt sim niet geregistreerd 

 

icon

Beste antwoord door Jolijn 24 september 2020, 09:24

Hoi David!

Jammer dat ik geen reactie van je heb mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels via een ander kanaal een oplossing hebt gevonden. Ik zal daarom voor nu deze reactie als antwoord aangeven, maar mocht je nog vragen hebben hierover sta ik nog steeds voor je klaar.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Badge +6

Goedemorgen @DavidVoskuil!

Ik help je graag verder met de start van je nieuwe abonnement. Zou je mij hiervoor via dit profiel een privébericht kunnen sturen met je telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum  en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan duik ik hier graag verder in.

Reputatie 3
Badge +6

Hoi David!

Jammer dat ik geen reactie van je heb mogen ontvangen. Ik ga er daarom vanuit dat je inmiddels via een ander kanaal een oplossing hebt gevonden. Ik zal daarom voor nu deze reactie als antwoord aangeven, maar mocht je nog vragen hebben hierover sta ik nog steeds voor je klaar.

Reageer