Beantwoord

Simkaart niet ontvangen

  • 18 February 2019
  • 10 reacties
  • 1108 keer bekeken

Hallo,

Volgens de status op Ik ben is mijn abonnement met nummerbehoud al overgezet, maar ik heb nog geen simkaart ontvangen. Mijn abonnement is ongeveer een week geleden overgezet, zou de simkaart zsm opgestuurd kunnen worden?
icon

Beste antwoord door Jill 19 February 2019, 09:32

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Hi Nina,

Ohh zonder simkaart wordt het natuurlijk wel wat lastig om het abonnement te gebruiken. Ik heb een nieuwe simkaart voor je op de post gedaan. Je kunt deze morgen in jouw brievenbus verwachten. Sorry voor het ongemak.
Mijn simkaart is ook nog steeds niet binnen en mijn nummer is ook al overgezet..
Reputatie 5
Badge +9
Hi! Wat vervelend dat je simkaart nog niet is binnen gekomen. Je kunt deze direct gebruiken wanneer deze binnen is gekomen. Je had jouw nummer later kunnen overzetten als je dat had gewild. Achteraf is dit helaas niet meer mogelijk.
Mijn nummer is vandaag overgezet en er staat dat mijn simkaart al binnen moet zijn. Maar ik heb nog niks binnen. Kan iemand dit verklaren?
Mijn nummer is vandaag overgezet en er staat dat mijn simkaart al binnen moet zijn. Maar ik heb nog niks binnen. Kan iemand dit verklaren?
Probleem is al opgelost
Reputatie 5
Badge +9
Hi @chantal.2015. Fijn om te horen dat het is opgelost. Ik wens je veel plezier met het abonnement!

Hallo,

Volgens de bevestiging is ons abonnement actief maar de simkaart hebben we niet ontvangen. Is dit op te lossen?

Groet, Anca

Hallo volgens de status is vandaag nummerbehoud ingegaan. Maar ik heb geen simkaart gekregen en ik kan nu niks.

ik kan niet bellen of gebeld worden. Dit is wel erg vervelend

groeten

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Nurcihan! Dat is inderdaad erg onhandig, sorry hiervoor. Ik zie dat je inmiddels een simkaart hebt besteld via de klantenservice. Kan ik misschien iets anders voor je doen?

Hallo,

Volgens de bevestiging is ons abonnement actief maar de simkaart hebben we niet ontvangen. Is dit op te lossen?

Groet, Anca

Simkaart is binnen, bedankt!

Reageer