Skip to main content
Antwoord

simkaart werkt niet

  • January 2, 2020
  • 1 reactie
  • 229 keer bekeken

De simkaart werkt niet na het "activeren" door de simkaart te ontgrendelen in de telefoon met bijbehorende pincode. Steeds krijg ik de melding netwerk niet beschikbaar.

Beste antwoord door Romy

Hi! Welkom bij Ben :blush:  Ik heb het even voor je nagekeken. Het klopt dat jouw abonnement nog niet van start is gegaan. Dit komt omdat je hebt aangegeven jouw nummer te willen behouden. Je mag van jouw vorige provider op 29/01 overstappen. Dit is dan ook de datum dat jouw contract van start gaat bij Ben. Tot die tijd kun je gebruik maken van jouw vorige abonnement, Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!

1 reactie

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • Antwoord
  • January 3, 2020

Hi! Welkom bij Ben :blush:  Ik heb het even voor je nagekeken. Het klopt dat jouw abonnement nog niet van start is gegaan. Dit komt omdat je hebt aangegeven jouw nummer te willen behouden. Je mag van jouw vorige provider op 29/01 overstappen. Dit is dan ook de datum dat jouw contract van start gaat bij Ben. Tot die tijd kun je gebruik maken van jouw vorige abonnement, Mocht je nog vragen hebben, stel ze dan gerust!