Skip to main content
Antwoord

simkaart werkt niet meer na aanvragen esim

  • November 22, 2025
  • 1 reactie
  • 9 keer bekeken

  • Ben een ijsbreker

Hallo! Ik heb een esim aangevraagd en deze op mijn nieuwe smartwatch gezet, alleen nu werkt mijn simkaart op mijn telefoon niet meer. Ik kan ook de sms validatie voor een nieuwe esim niet ontvangen op mijn oude simkaart omdat deze al vervangen is. Kan iemand mij helpen, ik heb nu helemaal geen netwerk bereik meer. Hoe kan ik zorgen dat mijn originele simkaart weer werkt?

Beste antwoord door Steyanie

Hoi ​@Aime,

Onwijs balen dat dit je is overkomen. Ik snap hoe belangrijk dit voor je is.

Ik ondersteun nog geen smartwatch. Je simkaart kan dus maar op 1 toestel actief staan.

Bij deze wil ik je vragen contact op te nemen met mijn klantenservice:

https://www.ben.nl/service/contact

 

Lieve groeten,

Steyanie

1 reactie

Steyanie
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • December 2, 2025

Hoi ​@Aime,

Onwijs balen dat dit je is overkomen. Ik snap hoe belangrijk dit voor je is.

Ik ondersteun nog geen smartwatch. Je simkaart kan dus maar op 1 toestel actief staan.

Bij deze wil ik je vragen contact op te nemen met mijn klantenservice:

https://www.ben.nl/service/contact

 

Lieve groeten,

Steyanie