ik ben onderweg naar frankrijk. In belgie geen probleem, daar had ik 4g en bellen. Zelfs nog welkomst sms gehad. nu in frankrijk, ik heb geen telefoon of internet verbinding. Dataroaming staat aan
netwerk selectie automatisch
mobiele data APN: internet.ben
nog lang niet aan mn tel en data limiet
iemand enig idee hoe ik weer gebruik van mijn data en tel tegoed kan maken?
Beste antwoord door Fatima
Hoi @MLH Wat gek dat jij in Belgie en Spanje zonder problemen gebruik kan maken van een gastnetwerk, enkel in Frankrijk wilde het niet lukken. Omdat het niet aan jouw simkaart instellingen kan liggen kan het zijn dat er toch een tijdelijke storing was op het Franse netwerk. Wat jij de volgende keer kan proberen is handmatig een ander Frans netwerk te selecteren om te kijken of je dan wel ontvangst hebt. Op www.ben.nl/buitenland kan je zien welke andere Franse netwerken jij kan selecteren. Kijk ook nog even naar dit topic hierover. Jij mag mij ook een privebericht sturen met jou naam, adres, geboortedatum en 06-nummer dan kijk ik verder met je mee. Ik wil jou een hele mooie vakantie wensen! 😎
Inmiddels spanje ingereden. Daar werd het netwerk direct weer opgepakt. Probleem zit in frankrijk. Overigens anderen met BEN abonnement hebben geen probleem in frankrijk.
Hoi @MLH Wat gek dat jij in Belgie en Spanje zonder problemen gebruik kan maken van een gastnetwerk, enkel in Frankrijk wilde het niet lukken. Omdat het niet aan jouw simkaart instellingen kan liggen kan het zijn dat er toch een tijdelijke storing was op het Franse netwerk. Wat jij de volgende keer kan proberen is handmatig een ander Frans netwerk te selecteren om te kijken of je dan wel ontvangst hebt. Op www.ben.nl/buitenland kan je zien welke andere Franse netwerken jij kan selecteren. Kijk ook nog even naar dit topic hierover. Jij mag mij ook een privebericht sturen met jou naam, adres, geboortedatum en 06-nummer dan kijk ik verder met je mee. Ik wil jou een hele mooie vakantie wensen! 😎
ik had geprobeerd een ander netwerk te selecteren maar werkte niet Zoals aangegeven waren er geen problemen met de andere 2 Ben abonnementen. Ben benieuwd of terugweg zelfde probleem gaat geven
Wat gek dat het selecteren van een ander Frans netwerk niet lukt? Jouw simkaartinstellingen staan verder goed anders zou jij ook problemen ervaren in de andere twee EU landen. Ik wil uiteraard alsnog even een reset doen op jouw simkaartinstellingen als jij mij jouw gegevens stuurt @MLH Bedankt alvast!
weer in Frankrijk …. Geen bereik, andere Ben gebruikers wel. welke gegevens heb je nodig voor een reset? Misschien wel handig, want volgende keer wanneer ik in frankrijk ben zal ik hetzelfde probleem hebben.
Bedankt voor je gegevens! @MLH Ik heb een reset gedaan op jouw simkaartinstellingen en hiermee verwacht ik eigenlijk dat het probleem zich niet meer zal voordoen. Ik heb jou alvast een mail gestuurd met een stappenplan voor de volgende keer dat jij in Frankrijk bent. Erg sorry voor het ongemak! 💐
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.