Skip to main content
Beantwoord

In buitenland kan niet bellen en geen internet

• 11 juli 2020
  • 5 reacties
  • 273 keer bekeken

Beste moderator

mobiele abonnement van kind werkt in buitenland niet (eindigt op 118), kan niet bellen, geen internet,

kunnen jullie aub kijken of er een blokkade op zit bij jullie

Hoor graag van jullie

Beste antwoord door Romy

Hi bsg, 

Wij hanteren altijd een reactietijd van één werkdag op onze community. Doordat je op je eigen bericht blijft reageren zien wij de laatste activiteit in het bericht waardoor hij telkens opnieuw boven aan de rij komt. Sorry hiervoor. In het andere bericht ben je hierdoor sneller geholpen. Laten we het contact dan ook via dat topic houden. Zo blijft het overzichterlijk!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten

5 reacties

• Auteur
  • 9 reacties
  • 12 juli 2020

Beste moderator

Ik hoor graag van jullie

• Auteur
  • 9 reacties
  • 13 juli 2020

Beste moderator

Ik hoor graag van jullie.

• Auteur
  • 9 reacties
  • 15 juli 2020

4 dagen verder en geen reactie, dus forum helpt niet 

• Auteur
  • 9 reacties
  • 15 juli 2020

correctie: wordt wel gereageerd, echter bij een andere vraag, niettemin nog niet opgelost

Romy
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud-moderator
  • 2145 reacties
  • Antwoord
  • 16 juli 2020

Hi bsg, 

Wij hanteren altijd een reactietijd van één werkdag op onze community. Doordat je op je eigen bericht blijft reageren zien wij de laatste activiteit in het bericht waardoor hij telkens opnieuw boven aan de rij komt. Sorry hiervoor. In het andere bericht ben je hierdoor sneller geholpen. Laten we het contact dan ook via dat topic houden. Zo blijft het overzichterlijk!

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen