Beantwoord

Noorse maritieme service

  • 1 August 2023
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Goedemiddag,

Zaterdag 29-7 heeft mijn telefoon op de boot van Dover naar Calais blijkbaar verbinding gemaakt met de Noorse Maritieme Service. Er kwam een bericht van Ben dat ik 5 euro kosten buiten de bundel gemaakt had. Toen ik in de app keek was dit 9,96 euro voor 1 mb gebruik. Gek want mijn roaming stond gewoon uitgeschakeld en de wifi aan boord werkte niet. Hier was mij vooraf niets van bekend. Ben verder altijd zeer tevreden over Ben. Kunnen jullie mij hier mee helpen?

Mvg, J. Bakker 

icon

Beste antwoord door Fatima 2 August 2023, 11:55

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +1

Goedemorgen @jcbakker  Nooit leuk om onverwacht extra kosten te hebben. Op zee kan je telefoon uit zichzelf verbinding maken met een satelliet, dat wil je niet natuurlijk. Zie ook hier. Het handigste is om via de instellingen van je telefoon handmatig een EU netwerk te selecteren. Het kan zijn dat jouw telefoon op automatisch netwerk verbinden staat ingesteld. Zal ik snel met jou meekijken? Kan jij mij hiervoor via een privebericht jouw 06-nummer, adres, geboortedatum en telefoonnummer sturen? Dan treffen wij elkaar daar! Bedankt alvast. 

Reageer