Beantwoord

Maandelijkse afschrijving

  • 4 March 2024
  • 6 reacties
  • 61 keer bekeken

Geachte heer mevrouw,

Mijn vrouw heeft een abonnement bij LEBARA voor €7,00 in de maand, maar er wordt ook elke maand €8,19 van onze rekening afgeschreven terwijl we geen abonnement hebben bij BEN NEDERLAND hoe kan dit?

Het afgeschreven bedrag €7,00 Van LEBARA dat snappen we wel, maar het bedrag €8,19 snappen we niet waarvoor dit is. Het is ook niet voor mij, want ik zit bij VODAFONE voor een bedrag van €30,36 per maand.

Help ons uit de brand s.v.p.

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Friesian 4 March 2024, 19:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Beste @Ailko Hassing - Ailko.

Dit is een openbaar forum. Wees voortaan meer voorzichtig met het delen van privacygevoelige informatie.

@Ben Moderators graag jullie inzet.

Reputatie 4
Badge +4

Hoi @Fatima of @Merve 

Graag een actie/reactie om het te veel aan privacygevoelige informatie aan te passen, verwijderen.

Bedankt alvast! 

Reputatie 3

Allemachtig @Ailko Hassing wat doe je??? Dit is wel héél erg veel en heel erg persoonlijke informatie. Geef jij niet om je privacy? Zoals @Friesian aangeeft dit is een openbaar forum. De gehele wereld kan nu met je meekijken.

@Fatima en/of @Merve Zouden jullie alsjeblieft frequenter dit forum kunnen checken, zodat dergelijke ‘blootstellingen’ worden verkort?

NB Omdat hier wel héél erg veel persoonlijke info in staat, begin ik bijna te twijfelen aan de echtheid van dit bericht……..

NB2 Omdat waarschijnlijk de notificatie meldingen van @Friesian óók bij @Ailko Hassing in de spamfolder terecht zijn gekomen, waardoor niet gelijk actie kan worden ondernomen door @Ailko Hassing  is dit gelijk een aanleiding om het door mij gemelde probleem sneller/beter aan te pakken.

Reputatie 4
Badge +1

Dankjulliewel @Friesian  @RicoK  🙏🏼 Goedemiddag @Ailko Hassing  Kan jouw vrouw ons zo snel mogelijk bellen op het nummer 0900 0401405 of met ons chatten via www.ben.nl/service/contact Dan helpen wij haar graag verder. Ik mag jou helaas niet verder helpen vanwege de privacy wet. Ik heb inmiddels alle persoonlijke informatie uit jouw topic verwijderd. Pas  aub op dat je dit de volgende keer niet meer openbaar plaatst maar echt alleen via een privebericht  

Reputatie 3

Bedankt voor je reactie @Fatima en het verwijderen van de gegevens van @Ailko Hassing .

Reputatie 4
Badge +1

Graag gedaan @RicoK 😊

Reageer