Skip to main content

Op 17 augustus heb ik een overtocht gedaan van Newcastle naar IJmuiden en tot mijn verbazing is er 43,45 berekend voor Maritieme Services Noorwegen.

Ik heb van Ben nooit bericht gehad om mij herover te informeren, mijn telefoon heeft bijna de hele reis uit gestaan. Contact met Ben krijg je niet om hierover te spreken!

 

Graag een reactie.  Mvg Esther 

Hoi @esther41 Wat ontzettend balen van die extra kosten tijdens je vakantie! Mijn advies is om de volgende keer direct je data roaming uit te zetten of handmatig zelf een EU netwerk te selecteren op je telefoon. In dit geval denk ik dat jouw telefoon zonder dat jij het doorhad toch contact heeft gemaakt met een dure Satelliet op zee. Je betaalt al snel 10,00 euro per MB dus dat wil je niet nog een keer laten gebeuren. Ik kan het voor jou nakijken als jij mij een priveberichtje stuurt met jouw naam, postcode en huisnummer, geboortedatum en telefoonnummer. Hartelijk dank alvast! 

Zorgeloos op vakantie


Beste Ben,

 

ik en mijn partner hebben helaas exact hetzelfde probleem waar meerdere klanten tegenaan lopen.. we krijgen extra kosten voor maretime service via noorwegen.. maar we zijn in spanje. Daarbij hebben we ook helemaal geen bericht ontvangen over extra kosten, maar een bericht dat we in spanje zijn en we dus de gebruikelijke kosten hebben.

hoe is dit mogelijk?

Mvg Kevin


Hoi ​@Kevinye! Ben jij onlangs op zee of in het vliegtuig geweest? Zo ja, dan kan het zijn dat de telefoon verbinding verliest van de zendmast op land en dan automatisch verbinding maakt met de satelliet. Ik kan het voor jou nakijken als jij mij een priveberichtje stuurt met jouw naam, postcode en huisnummer, geboortedatum en telefoonnummer. Hartelijk dank alvast! 


Reageer