Skip to main content

hoi 

wij zijn met een cruise op vacantie op tenerife ,na 2 dagen krijg ik een melding dat ik €60 buiten de bundel zit .

 

hoe kan dit ...we zijn heel erg geschrokken.

gr  R v steijn

Hoi @rietvsteijn  Jeetje wat erg van die extra kosten. Heel begrijpelijk dat jij hiervan schrikt natuurlijk. Deze kosten kunnen ontstaan als jij op open water gebruik maakt van data roaming. Jouw toestel springt hoogstwaarschijnlijk automatisch over naar een ander netwerk, in dit geval de satelliet helaas. Dit is erg prijzig! Normaal hoor jij hiervan een waarschuwing over te ontvangen. Hier vindt je meer over extra kosten in het buitenland.

Zou je mij in een privébericht jouw naam, mobiele nummer, geboortedatum en postcode en huisnummer kunnen sturen? Dan help ik je graag verder.


ik heb mijn gegevens verstuurd met een prive bericht ,maar krijg geen antwoord.

doe ik iets verkeerd?


ik heb mijn gegevens verstuurd met een prive bericht ,maar krijg geen antwoord.

doe ik iets verkeerd?

@rietvsteijn morgen.

Heb je hier nog een antwoord op gekregen vanuit @Ben ?


Hoi @Friesian  @rietvsteijn  Het is inmiddels geregeld 😊 Mochten er verder nog vragen zijn hoor ik dit graag. 


Hi! Ik ben gisteren ook geschrokken van €60 maritieme service in Italië. Kunt u mij aub helpen?

 

met vriendelijke groet,

 

Avin Mamo


Hoi @Avinmamo Wat balen van die extra kosten opeens. Heb jij via de instellingen op jouw telefoon de  "automatische netwerk selectie" wel direct uitgezet? Zou je mij in een privébericht jouw naam, mobiele nummer, geboortedatum en postcode en huisnummer kunnen sturen? Dan help ik je graag verder. Mocht jij direct geholpen wilen worden dan mag jij ons berichten via Messenger op www.facebook.com/groetenvanBen of via de chat op www.ben.nl/service/contact.


Mijn zoon exact hetzelfde maar dan op de boot van Noorwegen naar Denemarken. Kennelijk is de zee niemandsland, maar € 10 per mb? Absurd dit en jammer dat ben geen sms bericht stuurt, net zoals je krijgt als je in het buitenland komt. 


Hoi @Saskiabu Sorry voor het ongemak. 🌻 Neem je zsm contact op via Messenger of de Chat ( www.ben.nl/service/contact ) om dit verder te onderzoeken? 


Hoi Fatima,

Ik heb al contact gehad met Patricia via messenger, maar daar kom ik nog niet veel verder mee.


Hoi @Saskiabu! Heb je inmiddels wel antwoord gehad van mijn collega Patricia?


Ik heb antwoord terug ontvangen, maar ben nog steeds niet geholpen en ben het ook niet met haar antwoord eens. 


Hoi @Saskiabu! Jammer om te horen dat jullie er niet uit zijn gekomen. Graag wil ik even met je meekijken. Mag ik hiervoor via een privebericht jouw naam, adres, geboortedatum en jouw telefoonnummer ontvangen? Hartelijk dank alvast! 😊


Reageer