Beantwoord

Zijn overgebleven MB's overdraagbaar?

  • 28 May 2018
  • 3 reacties
  • 2762 keer bekeken

Hallo
Ik heb 3 abonnementen bij ben
Ik mijn vrouw en mijn dochter
Mijn dochter heeft haar mb vaak op
Ik zelf heb het soms op maar niet altijd
Mijn vrouw ook
Waarom maken jullie de mb niet wissebaar, binnen je eigen abonnementen
Dan kan ik als ik wat over heb wat naar mijn dochter doen
Kun je zeggen moet je de ene wat omhoog doen en de andere wat lager
Maar het internet gebruik is niet iedere maand hetzelfde
Bij andere providers kan het ook, dus waarom niet bij ben
Ben verder zeer tevreden over ben

Groetjes Corné
icon

Beste antwoord door Angelique 29 May 2018, 10:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Hoi Corné, bedankt over je feedback over het uitwisselen tussen MB's die de een teveel heeft, en de ander te weinig. Ik begrijp goed dat deze functie ideaal zou zijn voor jullie! De reden dat Ben deze mogelijkheid nog niet heeft komt omdat Ben een budget aanbieder is. Om de prijzen en acties zo leuk en voordelig mogelijk te maken, kunnen we niet alle diensten die alles nét even iets gemakkelijker maken, aanbieden. Dit zorgt ervoor dat jij súper voordelig gebruik kunt maken je abonnement.

Je weet het nooit maar zeg nooit , nooit. Wie weet gaan we in de toekomst deze functie wél aanbieden, maar dat is voor nu nog niet het geval. Jouw feedback zal ik intern meenemen. Bedankt voor het delen hiervan! :D

Mocht het zo zijn dat de een te kort komt in de MB's en de ander te weinig heeft? Dan kun je ervoor kiezen om de bundels aan te passen (mits dit mogelijk is) of een MB extra aan te vragen in het geval dat de MB's op zijn.
Ja, ik zit eigenlijk met hetzelfde. Ben me nu aan het oriënteren bij andere providers. KPN komt dan wel goed uit de bus met familie abonnement. Ik hou elke maand Mb's over, mijn echtgenote afhankelijk van waar ze is moet soms bijkopen en onze dochter mag van mij niet bijkopen als het op is. 1 pakket kopen en onderling gebruiken is logischer. Net zoals een brood bij de bakker eigenlijk.
Reputatie 5
Badge +9
Hi @willyandriol.es! Ik heb jouw gebruikersnaam aangepast, want deze was in strijd met de huisregels. Ik begrijp de logica, alleen zijn wij geen bakker, maar een telecom bedrijf 😁. Het is natuurlijk super handig om MB's te kunnen overdragen, maar je kunt ook altijd kijken naar een bundelwijziging. Als iedereen in jouw gezin een bundel heeft die goed bij hem/haar past hoef je er eigenlijk nooit boven te zitten. Daarnaast zit je bij ons wel op het best geteste netwerk 🥇

Reageer