Beantwoord

Toestel langer over laten gaan

  • 1 February 2019
  • 22 reacties
  • 1993 keer bekeken

Ik probeer mijn toestel langer over te laten gaan alvorens de voicemail inschakelt.
Ben geeft aan **61*+31624(gevolgd door mijn 10-cijferige 06nummer)*11*30(seconden)#
Bij mijn partners telefoon ging dit net perfect, ik krijg elke keer als ik dat doen een foutmelding. Hij pakt dit gewoon niet.
Wie kan helpen? Dank. Paul.
icon

Beste antwoord door Romy 8 February 2019, 12:57

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Goedemorgen, vervelend probleem. Bel anders even 1200 ma tot vrijdag. Dan kan BEN het misschien voor je aanpassen.

Fijn weekend, groet Richard Claassen.
Als je telefoon op 4G actief is, kan het helpen als je hem geforceerd terug zet op 2G of 3G. Vervolgens de code doorvoeren, als dat succesvol is kan je weer naar 4G.
herzon; dank voor de tip. Helaas. 3G en het werkt nog niet. Volgende week maar bellen. Ik vind t wel stom dat t gewoon niet werkt en op een ander toestel bij mijn partner direct wel!
En als je eens begint met *61 ipv 2 sterretjes?
En als je eens begint met *61 ipv 2 sterretjes?


Ook geprobeerd. Dank je. Werkt ook niet. Noch onder 3G. Ik bel volgende week.
Dank. Groet. P.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor de behulpzaamheid Richard en Herzon! Mag ik vragen wat voor toestel je hebt, Paul?
Toestel iPhone8plus. Vorig jaar gekocht.
Reputatie 6
Badge +3
Ik geef het op!
Geeft niet. Als ik tijd heb bel.ik 1200.
Reputatie 5
Badge +9
Kun je het eens vanuit een ander toestel proberen?
Min partner heeft een iPhone6, mijn oude. Werkte perfect, al die instellingen voor telefoon langer laten overgaan enzo. In EEN keer raak. Dus al geprobeerd. Meer toestellen hebben we niet.
1200 bellen levert NIETS op! STOM!! Aannames als 'zal wel aan uw telefoon liggen..... '. Toestel gereset. Helpt niet. Minder dan 30 seconden, Alles geprobeerd. Juffrouw kan me niet verder helpen. Zij wil of kan het ook niet verder uitzoejen.

SLECHTE SERVICE VAN BEN! Jammer! Ik had beter verwacht!
Teleurgestelde klant van Ben!
Reputatie 6
Badge +3
1200 bellen levert NIETS op! STOM!! Aannames als 'zal wel aan uw telefoon liggen..... '. Toestel gereset. Helpt niet. Minder dan 30 seconden, Alles geprobeerd. Juffrouw kan me niet verder helpen. Zij wil of kan het ook niet verder uitzoejen.

SLECHTE SERVICE VAN BEN! Jammer! Ik had beter verwacht!
Teleurgestelde klant van Ben!

Dat is jammer om te horen. Ik had er meer van verwacht. Maar ik denk dat de oplossing er wel komt via dit forum.
Reputatie 5
Badge +9
De maximale tijd om jouw toestel over te laten gaan is 30 seconden. Heb je al eens uitgeprobeerd of je niet aan de maximale tijd zit?
Hallo Romy, dank voor de tip.
Ik heb alles al geprobeerd, 30 sec overgaan, 25, 20, 15, 10 etc. Werkt niet.
Mijn toestel gaat ongeveer 15-20 seconden over voordat ie naar t antwoordapparaat gaat.
Wil ik naar 30sec., op z'n minst 25sec.
Reputatie 5
Badge +9
Zou je de code eens als volgt willen uitproberen: **61*0031624(gevolgd door jouw 10-cijferige 06nummer)*11*30(seconden)#
Laat me even weten of dit heeft mogen werken.
Dank voor de tip. Met de nullen (00) werkt het ook helaas niet, i.p.v de '+'.
Reputatie 5
Badge +9
Bedankt voor de informatie. Wat voor foutmelding krijg je te zien?
Fout bij uitvoeren verzoek
Onbekende fout
Registratie instelling mislukt
Stem doorschakelen indien onbeantwoord

EN:
Ik heb telkens de GROOSTE moeite om in dit forum in te loggen
Mijn inlognaam en wachtwoord kloppen als een BUS maar elke keer moet ik het wel 10x proberen en gooit ie me er na een seconde weer uit. Zowel in de computer al sop mijn mobiel!

OOK alweer hoogst irritant!

Bellen ed.d. gaat prima via BEN, maar met die Instellingen en dit Forum is t een hele hoop vervelend gedoe.

Dus als ik een tijd niet reageer heb ik t telkens maar weer prutsen met dat inloggen opgegeven!

Groet, Paul
Reputatie 3
Badge +2
Goedemorgen Paul, wat vervelend dat het nog niet is gelukt met instellen. Zou je eens willen proberen om het in te stellen met jouw simkaart in het toestel van jouw vrouw? Wat betreft het inloggen; zou je eens je cookies willen verwijderen om te kijken of dat helpt?

uiteindelijk werkte de code wel, maar je moet ipv een +, twee nullen intikken.

de voicemail gaat nu na 27 seconden in. 2 keer langer als eerst!

vital

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Damiaan, fijn om te lezen dat het gelukt is!

Bedankt voor de tip.

 

Reageer