Beantwoord

Voicemail notificatie via SMS

  • 15 November 2019
  • 5 reacties
  • 834 keer bekeken

Sinds kort ontvang ik niet meer een SMS als iemand mijn voicemail heeft ingesproken. Het heeft wellicht te maken met een bezoek aan V.S. waar ik enige tijd een andere SIM kaart heb gebruikt. Nu kan ik niet meer zien of voicemail is ingesproken.

Hoe kan ik weer een SMS krijgen als mijn voicemail is ingesproken?

icon

Beste antwoord door Merve 18 November 2019, 15:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +6

Hi Dennes! Wat onhandig dat je de sms voor gemiste oproepen niet meer krijgt. Aan ons kant staan de instellingen wel goed. Alsnog heb ik de instellingen voor jou gereset. Je zou zelf alleen nog je toestel uit en aan moeten zetten. Ik wens je een mooie dag!

Dank je voor snelle reactie Merve. Ik heb mijn telefoon volledig uitgezet (opstarten met toegangscode en ontgrendeling SIM kaart). Vervolgens met huistelefoon een boodschap ingesproken op voicemail. Helaas krijg ik nog steeds geen notificatie dat er een voicemailbericht is, ook niet na ruim half uur wachten. Nogmaals telefoon opnieuw aan en uit gezet, geen notificatie. Het bericht staat wel in mijn voicemailbox.

Groetjes, Dennes

Reputatie 5
Badge +6

Hoi Dennes! Dat is wel heel vreemd. Zou je de simkaart in een ander toestel kunnen proberen? Dan hoor ik graag of je in een ander toestel wel de sms voor gemiste oproepen krijgt.

Hi Merve. Ik heb je suggestie gevolgd. Ik krijg wel SMS notificaties van voicemail als ik de simkaart in een andere Iphone 7 stop. Het euvel ligt dus niet bij Ben! Ik ga nu het probleem proberen op de lossen bij mijn eigen toestel (ook een Iphone 7). Bedankt voor je hulp

Reputatie 5
Badge +6

Hi Dennes! Graag gedaan hoor. Fijn dat je nu in ieder geval weet waar het probleem aan ligt. Ik wens je een prettige dag.

Reageer