De Ben community naar Odido
Recent actief
Ik heb een abbonement besteld en ik heb ook betaald. Alleen werd ik daarna niet meer doorverwezen naar de site en heb ik geen bevestiging gekregen. Ik heb wel betaald.
Ik heb een simkaart besteld. Nu heb ik wel de 1 cent betaald maar nog steedsb geen simkaart ontvangen
Goedemorgen, Hoe zie ik dat mijn oude provider is opgezegd. Ik krijg mail van Ben dat mijn sim toegestuurd wordt. Maar heb deze al vanaf sept. Numnerbehoud werd maar uitgesteld.. nu opeens naar maart. Terwijl vanaf nov mijn oude provider opgezegd kon worden. Maar gebruik nog steeds oude provider... ik snap er niets meer van... Gr Sandra
hallo ik heb zojuist geprobeerd een sim only abonnement af te sluiten met nummerbehoud, maar toen ik op 'abonnement afsluiten' klikte kwam ik opeens op de beginpagina terecht. wat ik daarna deed is nog een keer het abonnement proberen af te sluiten, eindstand ik kwam alweer op de beginpagina terecht en heb geen mail of sms ontvangen ter bevestiging. nu ben ik bang dat ik het twee keer heb gedaan of juist helemaal niet, weet iemand een oplossing?
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.