Beantwoord

alleen noodoproepen mogelijk in andere landen

  • 30 June 2020
  • 2 reacties
  • 321 keer bekeken

 

Beste Meneer/Mevrouw,

Ik kan momenteel geen verbinding maken met roamingdiensten in andere landen (tot nu toe heb ik het geprobeerd in België en Frankrijk) met mijn mobieltje.  Ik heb de betreffende instructies al opgevolgd.

Vroeger werkte de data in andere landen, maar onlangs hier heb ik gevraagd om een probleem met het bellen op te lossen en daarna werkt er nu helemaal niets meer.

Kunt u deze kwestie alstublieft heel goed bekijken? Als ik de volgende keer dat ik naar het buitenland ga geen internet heb, moet ik mijn contract opzeggen.

 

icon

Beste antwoord door Romy 1 July 2020, 11:53

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +9

Hi Adrian. Bedankt voor jouw bericht op onze community! Dit lijkt me voor jou een hele onhandige situatie. Ik heb jouw simkaart instellingen bekeken, maar niks geks kunnen vinden. Voor de zekerheid heb ik een reset uitgevoerd op de simkaart. Je kunt jouw toestel over een kwartier herstarten zodat de reset wordt doorgevoerd.

Zoals ik het kan aflezen zou je gebruik moeten kunnen maken van internet in het buitenland. Let erop dat jouw mobiele gegevens en data roaming aan moet staan. Mocht dit het geval zijn, en het werkt toch niet, kun je voortaan in het buitenland dit artikel volgen: https://community.ben.nl/buitenland-76/ik-kan-geen-internet-gebruiken-in-het-buitenland-wat-kan-ik-doen-30

Reputatie 5
Badge +9

Hi Adrian, even een aanvulling op mijn voorgaande bericht. Ik zie dat er toch een instelling aan mijn ogen ontglipt is. Er stond een blokkade actief voor jouw simkaart in het buitenland. Ik heb dit meteen aangepast! Sorry voor de verwarring en het ongemak.

Reageer