Skip to main content

I.v.m. de dramatische problemen die mijn dochter heeft ondervonden in Italië (totaal geen enkele connectie met welke provider dan ook mogelijk) en de zogenaamde oplossing volkomen waardeloos was heb ik besloten dat BEN bij mij voortaan WAS wordt. Ik ga op zoek naar een provider waarbij het abonnement wel fatsoenlijk werkt in het buitenland. We hebben overigens ALLES maar dan ook ALLES geprobeerd om het werkend te krijgen maar dat is dus zinloos gebleken. Er komen overigens vele klachten van BEN klanten over Italië dus het probleem ligt overduidelijk bij BEN. Dit is ook al een tijdje gaande dus er lijkt sprake van het compleet negeren van je klanten. Jammer BEN, je wordt nu WAS.

Hoi @Lars Machiels! Wat vervelend dat je dochter problemen ervaart in het buitenland. Ik kan me voorstellen dat je hier niet blij van wordt en graag een oplossing wilt. Mijn collega heeft je in het vorige topic gevraagd om je gegevens te sturen in een privébericht. Zonder gegevens kunnen we je niet verder helpen. Ik kan je alleen algemene informatie geven. In dit topic kun je bijvoorbeeld een aantal stappen vinden die je zelf kunt uitproberen. Erg jammer als je mij hierdoor wilt verlaten maar uiteraard ben je altijd vrij om te gaan.

Laat mij weten of je nog hulp nodig hebt, dan help ik je met plezier verder💙

Reageer