Skip to main content
Beantwoord

Kan niet bellen of gebeld worden in België

• 11 november 2018
  • 3 reacties
  • 512 keer bekeken

Hoi,

Ik kan niet bellen in belgie. Heb data roaming aangezet maar dit heeft niet geholpen. Kan ik nog iets anders proberen?
Alvast bedankt!

Beste antwoord door Wietske

Hoi gielianencora, ik help je graag verder! Werken de andere diensten verder wel? Het kan allereerst helpen om jouw toestel opnieuw uit- en aan te zetten. Mocht dit niet helpen dan wil ik je vragen om handmatig een ander netwerk te selecteren. Hoe je dat doet lees je hier.
Bekijk origineel

3 reacties

Wietske
Ben de beste
Forum|alt.badge.img+12
  • Ben de beste
  • 231 reacties
  • Antwoord
  • 12 november 2018
Hoi gielianencora, ik help je graag verder! Werken de andere diensten verder wel? Het kan allereerst helpen om jouw toestel opnieuw uit- en aan te zetten. Mocht dit niet helpen dan wil ik je vragen om handmatig een ander netwerk te selecteren. Hoe je dat doet lees je hier.

Katinkahm
  • Ben ontwaakt
  • 1 reactie
  • 20 december 2019

Sinds een paar dagen heb ik geen ontvangst meer en doet mijn roaming het niet waardoor ik niet kan bellen of gebeld worden. Er staat “alleen noodoproepen” wat kan ik doen?

Forum|alt.badge.img+6
  • Moderator
  • 1225 reacties
  • 23 december 2019

Goedemorgen! Wat onhandig dat je problemen ervaart met de simkaart in het buitenland. Heb je wel eerder gebruik kunnen maken van de simkaart in het buitenland?

Reageer

Ben maakt gebruik van cookies.

Ik maak gebruik van cookies zodat ik jou een optimale website kan leveren. Op deze manier kan ik je beter van dienst zijn. Bekijk hier meer informatie over cookies.

Cookie instellingen