Sinds enkele weken is het 3G & HSDPA bereik en snelheid van BEN dramatisch afgenomen. Als ik mijn telefoon uit mijn broekzak vis heeft hij 90% van de tijd geen bereik, eenmaal in mijn hand na 30sec wel. Als ik dan eenmaal bereik heb is de snelheid ver onder van wat ik gewend ben de laatste jaren. Ik heb een onbeperkt 3G abonnement bij BEN waardoor 4G voor mij uitgesloten wordt. Ja ik kan een nieuw 4G abonnement afsluiten maar dat is behoorlijk duurder en 3G voldeed en voldoet voor mij prima. Daarnaast vindt ik dat BEN een leveringsverplichting heeft zoals die is afgesloten op mijn abonnement, als daar niet meer aan voldaan wordt of kan worden dan verwacht ik dat ze daar proactief mee omgaan.
Zijn er meer mensen met dezelfde ervaring?
Beste antwoord door Romy
Hi Dennis. Bedankt voor jouw terugkoppeling! Kun je misschien deze stappen eens volgen? Mocht dat niet werken kun je via stap 4 een probleem doorgeven op de dekkingskaart. Dan zullen mijn collega’s contact met je opnemen voor een oplossing. Sorry voor dit ongemak!