Vraag

internet buitenland vast op e kwaliteit

  • 21 July 2022
  • 3 reacties
  • 42 keer bekeken

Ik zit momenteel in het buitenland en mijn internet kwaliteit word niet beter dan “E” kwaliteit. 
Ik heb je ergens anders gelezen dat het door wat “mobile data” instelling verholpen kan worden. Zoals het veranderen van de APN naar: “Internet.ben“. 
helaas hebben deze stappen mij niet geholpen.

Ik vroeg mij af of ik zelf mijn Simkaart kan resetten of dat iemand anders dat voor mij kan doen?

 


3 reacties

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @Caspercrose! Ik snap dat je sneller internet wilt. Heb je al op www.ben.nl/buitenland gekeken welke netwerk wel 4G ondersteund? Wellicht is 4G niet beschikbaar voor het netwerk waarmee je daar bent verbonden.

Hoi @Caspercrose! Ik snap dat je sneller internet wilt. Heb je al op www.ben.nl/buitenland gekeken welke netwerk wel 4G ondersteund? Wellicht is 4G niet beschikbaar voor het netwerk waarmee je daar bent verbonden.

Beste @Merve 

Ik heb inderdaad gekeken en het netwerk waar ik op zit word ondersteund. Verder zitten mijn ouders op het zelfde netwerk(zij ook hebben een abonnement bij Ben) en zij hebben geen problemen met lagere netwerk snelheden(hebben wel 4G waar ik dus “E”/edge heb).

Groeten,

Casper

Reputatie 1
Badge +1

Wat onhandig zeg @Caspercrose 

Ik help je graag verder, mocht dit nog altijd een probleem zijn. 

Zou je mij in een privébericht jouw mobiele nummer, geboortedatum en je postcode + huisnummer kunnen doorgeven?

 

Reageer