Beantwoord

Kan niet bellen/gebeld worden + alle nummers als onbekend

  • 10 February 2022
  • 2 reacties
  • 183 keer bekeken

Hoi,

Ik heb 2 problemen sinds mijn abonnement half januari is verlengd.

  1. Alle nummers komen als ‘onbekend’ binnen als ik word gebeld, terwijl ze wel opgeslagen zijn.
  1. Ik kan niet bellen of gebeld worden op het moment dat ik volgens instellingen mijn nummer zelf afgeschermd heb (wat ik soms wel nodig heb voor mijn werk). Als ik zelf bel wordt na 1-2 seconden de verbinding verbroken (ik hoor ook geen beltoon) en als andere mensen mij bellen krijgen ze ‘niet beschikbaar’ (oid) in beeld. 
icon

Beste antwoord door Shaira 11 February 2022, 11:46

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Hannah27, hartstikke bedankt voor het openen van dit topic.

Wat onhandig dat je dit zo ervaart sinds je verlenging. 

Ik ben bang dat de instellingen in je telefoon niet goed staan. Afhankelijk van het merk en type toestel welke je gebruikt kun je a.h.v. dit artikel de instellingen even nalopen. 

Daarnaast geef ik jouw simkaart graag een reset zodat je weer alle inkomende gesprekken herkenbaar in beeld ontvangt. 

Stuur mij hiervoor een privébericht met jouw verzoek, naam, de telefoonnummers, je geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN nummer. 

Reputatie 2
Badge +1

Hi @Hannah27  Ik heb jouw gegevens ontvang in mijn inbox, bedankt daarvoor!
De simkaart heb ik bij deze gereset. Ik wil je vragen je telefoon helemaal uit en weer aan te doen. 
Laat mij even weten of je nu wel de inkomende gesprekken weer herkenbaar in beeld krijgt.

Reageer