De Ben community naar Odido
Hier vind je alle informatie over het netwerk van Ben
Recent actief
Ik heb zojuist een telefoongesprek gevoerd met Duitsland vanuit Nederland. Toch krijg ik extra kosten. Beide landen zitten in zone 1. Hoe kan dat?
Ik heb al sinds 3 uur geen mobiel bereik, zijn er meer mensen met dit probleem?
Haihaii, Ik heb sinds een maand geen netwerk en internet meer. Ik ben veel thuis geweest dus veel gebruik gemaakt van wifi en had het niet nodig maar het wordt nu wel een beetje vervelend (ik ga vrijdag op vakantie dus is het opzich pittig handig als ik kan bellen). De eerste 2 weken had ik nog wel netwerk maar nu kan ik ook niet meer bellen en geen sms versturen. Qua internet had ik de eerste week nog af en toe 4g maar gaf hij vaker een E aan. Nu geeft het alleen nog een E aan maar ik kan niks qua internet gebruiken (mijn mb status is ook niks veranderd deze maand). Ik heb al een aantal dingen geprobeerd en dingen opgezocht zoals mobiel uit en aan zetten, sim kaart opnieuw in en uit de telefoon halen, verbinding opnieuw instellen, verbinding handmatig opnieuw instellen, systeemupdate/beveiligingupdates checken. Ik heb alleen nog geen totale fabrieksreset geprobeerd. Misschien ook nog handig te vermelden is dat mijn simkaart het wel doet in andere telefoons zoals Samsung s9
Hallo, Sinds een paar dagen werkt mijn mobiele data niet meer. Er staat een uitroepteken bij de data pijltjes en bij het netwerk bereik staat een kruisje als ik mn 4G aanzet. Ik heb mn telefoon al aan en uit gezet, Internetinstellingen naar standaardwaarden terug gezet en ook nog de instellingen van namen van toepassingen ingevoerd zoals vermeld op de site. Maar het werkt alsnog niet. Kan iemand me helpen? Soms kan ik wel nog een Whatsappje (enigzins vertraagd) versturen, maar andere dingen werken echt niet. Alvast bedankt, Met vriendelijke groeten, Clemens
Ik heb geen of heel weinig bereik kraken en wegvallen bij telefoneren heel irritant. Heb sinds een aantal dagen een nieuwe telefoon overgestapt van iPhone naar samsung maar heb dit eigenlijk nog nooit gehad
Ik kan nu wel weer inloggen op ben.nl, maar niet sms-en, hoewel ik m'n hele maandsaldo sms/belminuten nog heb. Als ik een telefoonnummer invoer, verandert dat in de mededeling: 'geen naam'. wat is hier aan de hand?!
Hi, thx Romy! Nogmaals geprobeerd en is zonder je super tips nu wel in een keer gelukt. Ben heeft meegewerkt;) Ik zal de tip uit/aan zeker onthouden:) Mijn reactie heeft even geduurd, wellicht zie je dit bericht op deze wijze terug.
Morgen moe tik mensen op Schiphol ophalen en wil graag via SMS op de hoogte blijven van de vlucht. Ik heb daarom de tekst (zie link) ge-sms't, maar krijg een bericht terug waarin staat: "Je kunt geen gebruik maken van de dienst omdat je nummer hiervoor is geblokkeerd" Het is een gratis dienst, maar kan er dus geen gebruik van maken. Hoe zorg ik dat dat wel gaat? https://www.schiphol.nl/nl/aankomst/vlucht/A20190209CAI026/
Kan iemand dit toelichten (staat op de website): "Onbeperkt bellen/sms-en is geldig in Nederland en in de EU. Bellen van NL naar de EU valt buiten deze bundel."
hallo. Ik heb net een nieuwe abonnement afgesloten met onbeperkt bellen/smsen. Nu wil ik graag de 0900 service nummers laten blokkeren. Op welke manier kan ik dit regelen?
Hallo Ben, ik kan ineens niemand meer bellen (wel gebeld worden). Afgelopen week deed het nog maar nu niet meer. Ik heb alle mogelijke oplossingen geprobeerd die op de website staan maar helaas kan ik nog steets niet bellen. Hebben jullie een oplossing? Groeten, Jenny
Hi, I’d like to call a foreign number, this however is not possible. My phone then tells me that it can’t do the call. Could you please help me?
Mijn telefoon heeft geen 4g bereik, terwijl op dezelfde locatie mijn zoon wel bereik heeft. Hij zit bij Youfone ik zit bij BEN. Nog even op de dekkingskaart zitten puzzelen. Wij wonen in het buitengebied. In de polder prima dekking, volgens de kaart. Maar waar huizen staan, zijn er lichte vlekken. Waarom kan BEN geen goede dekking bieden?
Dag, Deze week heb ik een nieuw toestel aangeschaft, de Oneplus 6t. Hardstikke mooi en snel dus ik ben happy. Er is alleen nog iets waar ik niet uitkom. Sinds dit toestel werkt mijn 4g niet meer als voorheen. Ik zie bij mijn verbinding wel 4G staan, alleen staat er een uitroeptekentje bij. Waar kan het aan liggen en wat kan ik doen om het op te lossen?
Hallo ik krijg een sms dat ik 60 euro buiten mijn bundel ben en dat ik niet meer kan internetten , alleen nog sms en bellen. Mijn app vertel dat ik nog 1.4 gb over heb over 25 dagen . Ik verbleef op dit moment in Finland , dit is eu . waar komen die kosten vandaan ???
Hi, ik heb mijn bundel gewijzigd naar 4G, maar het lukt me nog niet om 4G te krijgen. Het staat aan in mijn instellingen, ik heb de APN instellingen gecheckt en mijn telefoon meerdere keren opnieuw opgestart. Kunnen jullie me helpen? dank! Lydia
Mijn vriendin heeft óók een abonnement bij BEN met 4G. Sinds deze week heeft ze een nieuwe telefoon, de Xiaomi Redmi 5 Plus Global Edition. Bellen werkt prima maar internet niet. Bovenin het scherm zie ik wel 4G staan en de pijltjes die aangeven dat er dataverkeer is, maar er is geen Internet. Ik had al manueel de APN settings ingevuld maar geen beter resultaat. Wat te doen?
Op het overzicht van de app zie ik 500 mb extra staan bovenop de hoeveelheid mb volgens contract. Ik heb echter geen extra mb aangevraagd. Hoe kan dit?
Ik heb op 01/02/2019 een bericht gekregen van ben dat ik 10 euro boven mijn bundel zit. Nu zie ik dat ik zogenaamd heb gebeld met een sekslijn. nu weet ik niet wat ik moet doen want ik ben maar 15 en dit abbnoment is van mijn vader maar ik gebruik het voor mezelf (mijn vader heeft dit abbonoment voor mij gekocht). iemand help mij snel want ik weet niet wat ik moet doen.
Hoi, Mijn 3G doet het niet meer nadat mijn telefoon opnieuw was opgestart om updates uit te voeren. Hiervoor deed mijn 3G het prima en had ik wel bereik nu heb ik dat nergens meer. Ik heb hem al een paar keer opnieuw opgestart en gekeken naar de dekkingsgraad in mijn woonplek en mijn MB pauze staat uit. Ik vind het echt zeer jammer dat ik deze maand maar 500 MB heb kunnen gebruiken van de 2000. Ik vroeg me af of het aan mijn telefoon lag of aan mijn 3G? Alvast bedankt, Nea
Bij het opstarten van de duurde het al even voordat, het netwerk gevonden is. Maar nu, valt het netwerk zo nu en dan er uit. Kan wel appen en mailen, maar bellen lukt dus niet. Heb alle instellingen gecontroleerd, netwerk instellingen opnieuw ingesteld, sim kaart er uit en er weer in gezet. Wie kan mij verder helpen? Groet Mente .
Hoii, daar Ben ik weer met een nieuwe vraag voor het forum! Het hele verhaal is best lang, en zal ik jullie besparen. Maar het komt er dus op neer dat ik via school heb meegedaan met een mondiaal project waarbij we hebben nagedacht over de toekomst van energieverbruik. Bij het project heb ik ook Amerikaanse vrienden gemaakt, en ik vroeg me af of hun gewoon "normaal" uit de 100 min/sms van mijn abonnement kan bellen en sms'en. Hebben jullie enig idee of dit kan en hoe het te werk gaat? En daarnaast ben ik ook wel benieuwd wat jullie vinden dat er moet gebeuren met het energieverbruik (groene energie etc.). Ik ben alweer veel te lang bezig, dus hier houd ik het nu maar eens bij. Houdoe!! R.
Hoe kan ik de blokkade van 0900 nrs laten verwijderen?
Ik heb sinds afgelopen vrijdag een S7. Alleen krijg ik internet niet geactiveerd. Hoe werkt dit?
In Duitsland is het mogelijk om bij verschillende providers direct naar voicemail te bellen door een speciaal nummer van die provider te draaien. Is dit ook mogelijk bij Ben/T-Mobile?
Melding ''google is gestopt''. Hoe kan ik dit verhelpen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.